23-07-2025, 12:31 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-07-2025, 12:42 AM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
Εμένα η δική μου άποψη είναι η εξής.
Φυσικά και τα τρόλεϊ έχουν απαξιωθεί υπερβολικά και πλέον οριακά δεν υφίσταται σαν υπηρεσία, καθώς μπορεί να περιμένεις σε ώρα αιχμής και πάνω από 2 ώρες. Εννοείται, ότι η απαξίωση μπορεί να ήταν εσκεμμένη. Η έλλειψη ήταν οδηγών και όχι οχημάτων. Πλέον όμως πρέπει να δωθουν λεφτά και για οχήματα αλλά και για συντήρηση του δικτύου. Επομένως πρέπει να παρθεί μια απόφαση αν συμφέρει ή όχι να επενδύσεις σε τρόλεϊ ή σε ηλεκτρικά λεωφορεία. Για μένα και τα δύο έχουν θετικά και αρνητικά.
Στο θέμα των γραμμών αρχικά δεν θα έκανα μεγάλες αλλαγές.
Διατήρηρη του 1 ακριβώς όπως έχει καθώς στο κέντρο δεν υπάρχουν χώροι για αφετηρίες και μια ένωση με το 5 θα το έκανε μακαρόνι. Διάτρητη του 1 επομένως αλλά με 10λεπτη συχνότητα ώστε να σηκωθεί η Καλλιθέα μαζί με το 040.
Κατάργηση του 2 και μια γραμμή κορμός ανά 10 λεπτά σταθερά μαζί με το 022 για να βγαίνει η Κυψέλη.
Διατήρηρη του 3 επίσης με 10λεπτη συχνότητα καθώς προσφέρει μια πολύ σημαντική σύνδεση, αυτή της Πατησίων με Βασιλίσσης Σοφίας πάνω από τον Ευαγγελισμό.
Μερική τροποποίηση του 5 και νέα διαδρομή σε στυλ 054 από Λαμπρινή μέχρι Ομόνοια με συχνά δρομολόγια, άλλωστε από Λαμπρινή ελάχιστοι πάνε μετά την Βικτώρια.
Διατήρηρη του 6 και θέσπιση Αφετηρίας στην Σίνα ώστε να γίνει η βασική σύνδεση με Αχαρνών επίσης με συχνά δρομολόγια. Το Β9 στην Αχαρνών μόνο δεν βγαίνει καθώς σε αφήνει Χαλκοκονδύλη και όχι κέντρο και επίσης έχει υπερβολικά αραιά δρομολόγια.
Διατήρηρη του 10 και του 19 με συχνά δρομολόγια για αξιοποίηση σύνδεση του κέντρου με Χαλάνδρι, καθώς το μέτρο αφήνει μακριά και μετά πρέπει να περιμένεις να περάσει κάποιο λεωφορείο (421, Τοπικά Πεντέλης κλπ).
Διατήρηρη του 11 και μαζί με το 4 να είναι οι 2 βασικές γραμμές του Χαλανδρίου.
Διατήρηρη του 12 καθώς ενώνει Λένορμαν με Σύνταγμα με ταυτόχρονο περιορισμό του Α13 στην Ανθούπολη καθώς με συχνό 11 δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
Διατήρηρη του 15 και με συχνά δρομολόγια να δωθεί μια ευκαιρία να δούμε πόσο ο κόσμος το εμπιστεύεται και θέσπιση Αφετηρίας του 21 στην Αθηνάς για σταθερά δρομολόγια.
Τα υπόλοιπα του Πειραιά και της Πετρούπολης επίσης ως έχουν, ενδεχομένως μια αλλαγή γύρω από τον Άγιο Αντώνιο.
14: Επιστροφή στην Πλατεία Παπαδιαμάντη όπως Παλιά
Φυσικά και τα τρόλεϊ έχουν απαξιωθεί υπερβολικά και πλέον οριακά δεν υφίσταται σαν υπηρεσία, καθώς μπορεί να περιμένεις σε ώρα αιχμής και πάνω από 2 ώρες. Εννοείται, ότι η απαξίωση μπορεί να ήταν εσκεμμένη. Η έλλειψη ήταν οδηγών και όχι οχημάτων. Πλέον όμως πρέπει να δωθουν λεφτά και για οχήματα αλλά και για συντήρηση του δικτύου. Επομένως πρέπει να παρθεί μια απόφαση αν συμφέρει ή όχι να επενδύσεις σε τρόλεϊ ή σε ηλεκτρικά λεωφορεία. Για μένα και τα δύο έχουν θετικά και αρνητικά.
Στο θέμα των γραμμών αρχικά δεν θα έκανα μεγάλες αλλαγές.
Διατήρηρη του 1 ακριβώς όπως έχει καθώς στο κέντρο δεν υπάρχουν χώροι για αφετηρίες και μια ένωση με το 5 θα το έκανε μακαρόνι. Διάτρητη του 1 επομένως αλλά με 10λεπτη συχνότητα ώστε να σηκωθεί η Καλλιθέα μαζί με το 040.
Κατάργηση του 2 και μια γραμμή κορμός ανά 10 λεπτά σταθερά μαζί με το 022 για να βγαίνει η Κυψέλη.
Διατήρηρη του 3 επίσης με 10λεπτη συχνότητα καθώς προσφέρει μια πολύ σημαντική σύνδεση, αυτή της Πατησίων με Βασιλίσσης Σοφίας πάνω από τον Ευαγγελισμό.
Μερική τροποποίηση του 5 και νέα διαδρομή σε στυλ 054 από Λαμπρινή μέχρι Ομόνοια με συχνά δρομολόγια, άλλωστε από Λαμπρινή ελάχιστοι πάνε μετά την Βικτώρια.
Διατήρηρη του 6 και θέσπιση Αφετηρίας στην Σίνα ώστε να γίνει η βασική σύνδεση με Αχαρνών επίσης με συχνά δρομολόγια. Το Β9 στην Αχαρνών μόνο δεν βγαίνει καθώς σε αφήνει Χαλκοκονδύλη και όχι κέντρο και επίσης έχει υπερβολικά αραιά δρομολόγια.
Διατήρηρη του 10 και του 19 με συχνά δρομολόγια για αξιοποίηση σύνδεση του κέντρου με Χαλάνδρι, καθώς το μέτρο αφήνει μακριά και μετά πρέπει να περιμένεις να περάσει κάποιο λεωφορείο (421, Τοπικά Πεντέλης κλπ).
Διατήρηρη του 11 και μαζί με το 4 να είναι οι 2 βασικές γραμμές του Χαλανδρίου.
Διατήρηρη του 12 καθώς ενώνει Λένορμαν με Σύνταγμα με ταυτόχρονο περιορισμό του Α13 στην Ανθούπολη καθώς με συχνό 11 δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
Διατήρηρη του 15 και με συχνά δρομολόγια να δωθεί μια ευκαιρία να δούμε πόσο ο κόσμος το εμπιστεύεται και θέσπιση Αφετηρίας του 21 στην Αθηνάς για σταθερά δρομολόγια.
Τα υπόλοιπα του Πειραιά και της Πετρούπολης επίσης ως έχουν, ενδεχομένως μια αλλαγή γύρω από τον Άγιο Αντώνιο.
14: Επιστροφή στην Πλατεία Παπαδιαμάντη όπως Παλιά
