Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ
#42
Σκεφτόμουν τώρα τυχόν ενώσεις και αλλαγές που μπορούν να γίνουν αν προχωρήσει η μετατροπή σε λεωφορεία

Κομμάτι Καλλιθέας: μια γραμμή από κέντρο για Καλλιθέα-Μοσχατο. Αφού το κομμάτι του 1 είναι αρκετά άχρηστο από Ομόνοια ως Αττική λόγω μέτρο, φτάνουμε στο πιθανό αποτέλεσμα 5: Λαμπρινή-Καλλιθεα-Μοσχατο

Κομμάτι Περιστερίου: το 12 δεν γίνεται τίποτα και το Α13 κάνει upgrade ως Σύνταγμα και φεύγει η τελευταία αφετηρία από την μαύρη ζώνη της πρωτεύουσας
Τα 24+25 δεν χρειάζεται να πηγαίνουν και τα δύο Άγιο Αντώνιο, θα μπορούσε να γίνει το εξής
24: Πετρούπολη-Σταθμος Ανθούπολη στο πρότυπο των 701/747
25: Καματερό-Λεωφορος Κωνσταντινουπολεως (both κατευθύνσεις)-Σταθμος Άγιος Αντώνιος

Κομμάτι Πειραιά
Εδώ δεν νομίζω να παίρνει αλλαγές σε καμία από τις γραμμές 16-17-20-21

Άξονας Πατησίων-Κεντρο-Παγκρατι:

1. Μόνο το 4 από Κυψέλη ως Άγιο Ιωάννη που απορροφάει το πρόγραμμα δρομολόγιων του 2. Το 2 γενικά ήδη πολλές φορές έχει τόσα κενά που είναι σαν να μην λειτουργεί. Λογικό αφού κάνει 3 στάσεις μετά το Παγκράτι προς τέρμα

2: Το 6 τοπικό ως Άνω Πατήσια ή ακόμα καλύτερα ένωση 3+6 ως 3: Κόκκινος Μύλος-Ανω Πατήσια-Νεο ψυχικό

3: Τα 10+11 ως έχουν. 15 γενικά έχει κόσμο μόνο τις ώρες που δουλεύουν τα δικαστήρια. Δε ξέρω αν θα ήταν καλύτερο να υπαρχει κανονικά ή να υπάρχουν δύο πιο αξιόπιστες γραμμές: τοπικό Πετράλωνα-Φιξ (με Ε9 εννοείται) και τοπικό Πανεπιστήμιο-Δικαστηρια τις ώρες των δικαστηρίων. Απόγευμα όσες φορές το έχω πάρει προς τα πάνω μετράει πάντα μέχρι 4 άτομα

4: Ένωση 14+18/19 ως 14: Άνω Πατήσια-Αλεξανδρας-Χαλανδρι (από εθνικής αντιστάσεως)

Αυτά βέβαια προϋποθέτουν ενίσχυση των Α13, Β9 και 224 και πολύ συχνά δρομολόγια των 3 και 5
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ - από Leon377 - 22-07-2025, 07:15 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)