25-01-2011, 11:52 PM
Πάντως, η αντοχή ενός οχήματος είναι αντίστροφα ανάλογη της ποιότητας των διαδρομών που εκτελεί! Και επιμένω σε αυτό! Αν συνεχίσουν να μπαίνουν σε γραμμές της ίδιας ποιότητας, τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια, και σε 10 χρόνια (αν όχι λιγότερο), θα είμαστε πάλι εδώ, να κάνουμε τρισάγιο στα Citelis! Η λύση είναι μια: να μπουν τα νέα οχήματα σε διαδρομές με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ δρόμους! π.χ. 024, 421, 504, 537, 605, Α8, Β8 κλπ. Όχι στους καρόδρομους, τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια!
Και κάτι άλλο: παρατηρώ ότι σε πολλά τοπικά του Μενιδίου, μπαίνουν 12μετρα (λόγω γειτνίασης με το Α/Σ Λιοσίων). Γιατί να μην γίνει κάποια "ανταλλαγή" με γραμμές που έχουν παραδισιακά τσιμεντόλιθους;; (π.χ. 524/526 με 537)
Και κάτι άλλο: παρατηρώ ότι σε πολλά τοπικά του Μενιδίου, μπαίνουν 12μετρα (λόγω γειτνίασης με το Α/Σ Λιοσίων). Γιατί να μην γίνει κάποια "ανταλλαγή" με γραμμές που έχουν παραδισιακά τσιμεντόλιθους;; (π.χ. 524/526 με 537)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)