Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(20-05-2025, 04:39 PM)patrinos Έγραψε: Το παρακάτω άρθρο αφορά γραμμές των ΚΤΕΛ ή της ΟΣΥ;
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...4.html?m=1

Αν εννοείς γραμμές που έχουν ανατεθεί στην κοινοπραξία τότε σίγουρα όχι. Αν εννοείς γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής όπως είναι τώρα πάλι δύσκολο καθώς είναι γραμμές διαφορετικού χαρακτήρα και διαφορετικών αναγκών. Οι προδιαγραφές αναφέρουν 200 οχήματα, όλα αμιγώς αστικού τύπου και για έως 20 εκατομμύρια οχηματοχιλιόμετρα ετησίως. Ο προηγούμενος διαγωνισμός 14/2023 είχε 211 οχήματα για 63 γραμμές (65 πλέον) και 19.535.945,56 οχηματοχιλιόμετρα ετησίως. Οπότε τα 200 οχήματα που αναφέρονται, σε συνδυασμό με τα παρόμοια οχηματοχιλιόμετρα σημαίνουν αρκετές γραμμές (περίπου 60). Ακόμα και σε όλη την Αττική να επεκταθούν οι λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΑ, δεν νομίζω ότι θα προκύψουν τόσες πολλές νέες γραμμές που να δικαιολογούν/χρειάζονται τόσα λεωφορεία.

Επομένως αυτό που καταλαβαίνω ώστε να βγαίνουν και τα νούμερα είναι ότι μιλάμε για ένα τρίπτυχο/τετράπτυχο με:
  • ίδρυση νέων γραμμών
  • παραχώρηση γραμμών της ΟΣΥ
  • ενδεχομένως επέκταση υπάρχουσων γραμμών της Κοινοπραξίας σε νέες περιοχές (κάτι που δεν μπορεί να γίνει σε μεγάλο εύρος με τις τρέχουσες συμβάσεις καθώς επιτρέπεται επαύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου μέχρι 4 % ή μέχρι 7,538,577.74€ για το τμήμα Α και 7,858,952.93€ για το τμήμα Β)
  • πιθανώς (αλλά πιο δύσκολο) το ενδεχόμενο ενός βασικού νυχτερινού δικτύου (σε συνδυασμό με τα παραπάνω και όχι μόνο του φυσικά) κάτι που φαίνεται δύσκολο να υλοποιηθεί από την ΟΣΥ.

ΥΓ. Τι είδους διαβούλευση περιμένουν χωρίς να αναφέρουν τα βασικά στοιχεία της παραχώρησης πού θέλουν να κάνουν;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ - από Crabman - 20-05-2025, 06:26 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)