07-05-2025, 05:46 PM
(06-05-2025, 02:02 PM)Citaro Έγραψε: Μα αυτο λεμε. Τί λογική εχει να διατηρειται ενας προγραμματισμός απο την εποχή της κρίσης και των capital controls, που εφαρμόσθηκε σε μια ρημαγμένη Αθηνα;Το θέμα με τις γραμμές αυτές είναι πως οι μετρήσεις δεν είναι απαραίτητα ακριβείς λόγω θεμάτων στο κέντρο κτλ.
Το μόνο που προσφέρει ειναι μπάχαλο. Στις διακεντρικές τα οχηματα τρεχουν κενά απο αλλη διαδρομή μπας κ προλάβουν το επόμενο δρομολόγιο, μόνο και μόνο για να χασουν το ...μεθεπόμενο.
Στις ακτινικές τα πραγματα είναι πιο ...κυριλέ. Στα 3 δρομολόγια, το τέταρτο μένει ανεκτέλεστο με - ενίοτε - μισαωρα εκτακτα διαλείμματα.
Όλες οι γραμμές κέντρου (Ιλίσια/Ζωγραφου/Βυρωνας) θέλουν + 5 ' μίνιμουμ, ειδικα τα ΣΚ
Εν τω μεταξύ, το 224 απλά ξαναγύρισε στους χρόνους του ...1995 (και τότε 60+60 είχε ...).
Έπειτα, στα καθαρώς επιχειρησιακα, όταν οι γραμμές αλλάζουν Αμαξοστάσια διαρκώς, τα δρομολόγια δεν μπορούν να μένουν σταθερά και οι υπολογισμοί που γίνονται βάση αυτών. Αλλά αν πούμε ότι χρειάζεται σίγουρα χρόνο στο μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας, θα χαθούν δρομολόγια και θα αραιώσει επίσημα, πέρα από το τι βάρδιες θα λείπουν μετά.
Στις δε γραμμές που οι αλλαγές είναι δύσκολες, είναι ακόμα χειρότερα. Θα δώσουμε πχ άλλα 5 λεπτά στο 140 Καθ και Σαβ Ιουλίου που τα χρειάζεται, αλλά με Βοτανικό μόνο δεν βγαίνουν οι αλλαγές.. Όπως ούτε και το Α3 που όλες οι βάρδιες είναι ανάποδα, στο 8ωρο φτάνουν Γλυφάδα.
Και για το τέλος, από τις 24/5 ξεκινάει το Χ80 για φέτος, με νέα δρομολόγηση πλέον! 3 οχήματα το πρωί (2 ΣΚ) - 1 το απόγευμα, 0830-1935 πρώτο-τελευταίο, για να ενισχυθεί τις ώρες της κρουαζιέρας και όχι το απόγευμα που δεν έχει κανένα νόημα.. Και το καλοκαίρι αρχίζουν τα μπλεξίματα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
