03-05-2025, 06:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-05-2025, 06:19 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Μπήκα κι εγώ σήμερα σε Urbanway στο Β5, αν και έχω ξαναμπεί 2-3 φορές στο 608. Ωραίο μου φάνηκε σε γενικές γραμμές.
Πιο αναλυτικά, όντως τρίζουν λίγο, νομίζω και τα Citelis έτσι τρίζανε στην αρχή. Στο όχημα που μπήκα είχαν τοποθετηθεί οθόνες τηλεματικής (νομίζω το 1186 ήταν αλλά δεν παίρνω όρκο) και γινόταν κανονικά αναγγελία στάσεων. Η διαμόρφωση του πίσω βαγονιού μ' αρέσει, έχει περισσότερο χώρο για όρθιους από τις GN (νταξ' αυτό δεν είναι δύσκολο
), ενώ δεν υπάρχει καθόλου πίσω παρμπρίζ, ούτε αυτό το μικρό που υπάρχει στα Agora/Citelis. Βέβαια φως μπαίνει από την καταπακτή που είναι διάφανη. Το μπροστινό κομμάτι του οχήματος όμως δεν έχει αρκετό χώρο για όρθιους, μακάρι να έλειπε μία ή δύο δυάδες καθισμάτων στην αριστερή πλευρά του μπροστινού βαγονιού, ανάμεσα στην πόρτα του οδηγού και την δεύτερη πόρτα. Αθόρυβα είναι πάντως, έχουν άνετα καθίσματα ενώ και τα τζάμια τους είναι φιμέ, λιγότερο από τα Urbino όμως νομίζω. Νομίζω επίσης ότι δεν υπάρχουν κάμερες για να βλέπει ο οδηγός τις πόρτες όταν ανοιγοκλείνουν ή εγώ δεν τις πρόσεξα; Αν ναι είναι φάουλ αυτό και κάνει την ζωή των οδηγών πιο δύσκολη. Εμφανισιακά μου αρέσουν ενώ, ναι, τελικά η εξάτμιση είναι όντως στο πάνω μέρος του οχήματος (νομίζω είναι και τα πρώτα οχήματα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με εξάτμιση προς τα πάνω και όχι προς τον δρόμο)!
Συνολικά, προς το θετικό είναι η εικόνα που απέκτησα, καλορίζικα και να μας έρθουν και τα υπόλοιπα!
Πιο αναλυτικά, όντως τρίζουν λίγο, νομίζω και τα Citelis έτσι τρίζανε στην αρχή. Στο όχημα που μπήκα είχαν τοποθετηθεί οθόνες τηλεματικής (νομίζω το 1186 ήταν αλλά δεν παίρνω όρκο) και γινόταν κανονικά αναγγελία στάσεων. Η διαμόρφωση του πίσω βαγονιού μ' αρέσει, έχει περισσότερο χώρο για όρθιους από τις GN (νταξ' αυτό δεν είναι δύσκολο
), ενώ δεν υπάρχει καθόλου πίσω παρμπρίζ, ούτε αυτό το μικρό που υπάρχει στα Agora/Citelis. Βέβαια φως μπαίνει από την καταπακτή που είναι διάφανη. Το μπροστινό κομμάτι του οχήματος όμως δεν έχει αρκετό χώρο για όρθιους, μακάρι να έλειπε μία ή δύο δυάδες καθισμάτων στην αριστερή πλευρά του μπροστινού βαγονιού, ανάμεσα στην πόρτα του οδηγού και την δεύτερη πόρτα. Αθόρυβα είναι πάντως, έχουν άνετα καθίσματα ενώ και τα τζάμια τους είναι φιμέ, λιγότερο από τα Urbino όμως νομίζω. Νομίζω επίσης ότι δεν υπάρχουν κάμερες για να βλέπει ο οδηγός τις πόρτες όταν ανοιγοκλείνουν ή εγώ δεν τις πρόσεξα; Αν ναι είναι φάουλ αυτό και κάνει την ζωή των οδηγών πιο δύσκολη. Εμφανισιακά μου αρέσουν ενώ, ναι, τελικά η εξάτμιση είναι όντως στο πάνω μέρος του οχήματος (νομίζω είναι και τα πρώτα οχήματα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με εξάτμιση προς τα πάνω και όχι προς τον δρόμο)!Συνολικά, προς το θετικό είναι η εικόνα που απέκτησα, καλορίζικα και να μας έρθουν και τα υπόλοιπα!
