Σύναψη:Εγώ δεν μίλησα για απεργίες. Εγώ είπα ότι οταν δουλεύει κανονικά το όλο σύστημα, δηλαδή απο τον φεβρουάριο όπως φαίνεται, το ποσό των 45 ευρώ είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς το εύρος μετακινήσεων που σου παρέχει και τις αποστάσεις που μπορείς να καλύψεις.
Παράξενο που δεν μιλάς για τις απεργίες, γιατί ολος ο κόσμος παραμιλά.
Εργαζόμενοι και επιχειρηματίες έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα.
Θα έπρεπε λοιπόν να μιλάς.
Χλωμό το βλέπω φίλε μου το να λειτουργούν κανονικά απο το Φεβρουάριο και τα 45 ευρώ τα βρίσκω υπερβολικά για τη χλωμάδα.
Τα έργα δεν έχουν τελειώσει ακόμα, άγνωστο τό πότε θα τελειώσουν αφενός, αφετέρου η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να βάλει βαθειά το μαχαίρι στο κόκαλο σε οτι αφορά τις ΔΕΚΟ.
Οταν λοιπόν αρχίσουν οι μετατάξεις θα αρχίσουν νέες απεργίες σε καθημερινή βάση και σε συνδυασμό με τα έργα που ακόμα θα γίνονται να είσαι σίγουρος οτι οχι μόνο τα 45 ευρά.. θα είναι πολλά αλλα ακόμα και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Ποιός ο λόγος να μετακινηθώ με ενα μέσον που δεν θα με πάει στον προορισμό μου έστω και ... τζάμπα..
Σύναψη:Επίσης θα έπρεπε να είσαι πολύ ευτυχισμένος που η συγκοινωνία στην Αθήνα (με τα όποια προβληματά της) είναι ακόμα δημόσια... Σε άλλες πόλεις η μειωμένη κάρτα απεριορίστων (-25%) έχει φτάσει τα 45 ευρώ για ένα δραματικό δίκτυο 10-15 γραμμών και μόνο λεωφορεία...
Εγώ να είμαι ευτυχισμένος?
Εγώ φίλε μου σου είπα, σταμάτησα πλέον να μετακινούμαι με τα ΜΜΜ.
Τα βρίσκω ασύμφορα και χρονοβόρα.
Πολύ σύντομα θα τα βρούν και αλλοι.
Η κυβέρνηση προχωρά με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση των ΜΜΕ και η αύξηση του εισιτηρίου συμβάλλει σε αυτό.
Οι απεργίες και το κακό σέρβις που προσφέρουν τα ΜΜΕ ευνοούν τις βλέψεις της κυβέρνησης καθώς βρίσκουν αιτίες για τα σχέδια τους.
Τι ευτυχισμένος να είμαι.
Σύναψη:Και δεν απάντησες... Πιστεύεις ότι όταν η όποια ΔΕΚΟ χτυπήσει το τελειωτικό "κανόνι" θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης που θα το παίξει "σωτήρας" και δεν θα σου ανεβάσει τα εισητήρια για να καλύψει τις τρύπες?
Πέραν του οτι δεν καταλαβαίνεις τι ζημιά προκαλεί στο κράτος η στάση δεν πληρώνω αφού μιας και οι επιχειρήσεις είναι δημόσιες και το κράτος αναγκάζεται να καλύπτει συνέχεια τρύπες για να μην βαρέσουν κανόνι.
Να απαντήσω.
Κατ`αρχήν δεν μπορείς να λές οτι ``δεν γνωρίζω`` ή οτι ``δεν καταλαβαίνω`` τι ζημιά μπορεί να γίνει.
Και αυτό γιατί εσύ δεν γνωρίζεις πιθανόν αυτά που γνωρίζω εγώ.
Φυσικά και γνωρίζω λοιπόν τι ζημιά θα γίνει αλλά να σου πώ την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος, τι με νοιάζει εμένα φίλε μου τι ζημιά θα γίνει.
Εγώ 340 ευρώ το μήνα παίρνω για 4 ωρίτσες και θα εργάζομαι έτσι μέχρι τα 67 μου.
Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ αυτοί που ευθύνονται για την κατάντια μου είναι αυτοί που έφευγαν με σύνταξη στα 55 τους χρόνια με 25 χρόνια υπηρεσίας παίρνοντας βαρβάτες συντάξεις των 3.000 ευρώ και τα 340 ευρώ που είναι οι μισθός μου είναι ενα απο τα επιδόματα τους.
Πως το κατάφεραν αυτό?
Πήγαινε να τους ρωτήσεις και αν δεν σου πούν να στο αναλύσω.
Το τι ζημιά μπορεί να γίνει φίλε μου δεν πτοεί εμένα αλλά αυτούς.
Το ιδιο θα πρέπει να ισχύει και για εσένα. Τι σε πτοεί λοιπόν εάν καεί η πίτα εάν εσύ δεν τρώς απο αυτή.
Σύναψη:Και τέλος λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλα δεν έχω καμία απολύτως σχέση με ΜΜΜ και είμαι απλώς επιβάτης. Όμως έχοντας ζήσει στην Αθήνα και πλεον σε άλλη πόλη και έχοντας επισκεφθεί αρκετές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης βλέπω τις υπηρεσίες και τα πράγματα πιο σφαιρικά...
Τότε θα πρέπει να δείς τα πράγματα πραγματικά σφαιρικά οπως λές και να κοιτάξεις και εσύ το συμφέρον σου, έτσι οπως το κοιτούσαν όλοι αυτοι οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ (ειδικών ταμείων) που ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή η κυβέρνηση τους αφήνει να κάνουν χρήση των προνομίων τους.
Θέλω να ζητήσω συγνώμη απο τους συμμετέχοντες εάν παρουσιάζομαι κυνικός ή έαν ξεφεύγω απο το θέμα αλλά νομίζω οτι κάποιος πρέπει να τα θέσει επι τάπητος.
Παρεπιπτόντως γνωρίζει κάποιος τα έργα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή της Ομόνοιας που βρίσκονται?[/b]