19-01-2011, 08:22 PM
Δεν είναι το ίδιο με τα διόδια. Τα διόδια τα πληρώνουμε για κάτι που "θα" γίνει. Μόνο η Αττική Οδός ξεκίνησε με χαμηλά διόδια και τα αύξανε όσο παραδίδονταν τμήματα του έργου.
Τα εισιτήρια καλύπτουν τρέχουσες ανάγκες, πληρώνεις μια υπηρεσία που θα την πάρεις υποτίθεται αμέσως.
Άλλωστε οι τιμές τους παραήταν χαμηλές. Τα μηνιαία έχουν 7 ευρώ τον μήνα αύξηση σε ορίζοντα πενταετίας, έκαναν 38 ευρώ το 2005, δεν είναι κάτι το τόσο τρομερό. Άλλωστε αυτά είναι τα πιο συμφέροντα. Αρκεί να σταματήσει η τακτική να ισχύουν απαραίτητα 1 με 28/30/31 του μήνα, και να τα κάνουν απλά για 30 μέρες από την ημερομηνία έκδοσης, για να σταματήσει η κατάσταση με τις ουρές στα εκδοτήρια τις μέρες που πρέπει να τα ανανεώνουμε.
Τα εισιτήρια καλύπτουν τρέχουσες ανάγκες, πληρώνεις μια υπηρεσία που θα την πάρεις υποτίθεται αμέσως.
Άλλωστε οι τιμές τους παραήταν χαμηλές. Τα μηνιαία έχουν 7 ευρώ τον μήνα αύξηση σε ορίζοντα πενταετίας, έκαναν 38 ευρώ το 2005, δεν είναι κάτι το τόσο τρομερό. Άλλωστε αυτά είναι τα πιο συμφέροντα. Αρκεί να σταματήσει η τακτική να ισχύουν απαραίτητα 1 με 28/30/31 του μήνα, και να τα κάνουν απλά για 30 μέρες από την ημερομηνία έκδοσης, για να σταματήσει η κατάσταση με τις ουρές στα εκδοτήρια τις μέρες που πρέπει να τα ανανεώνουμε.