06-03-2025, 12:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-03-2025, 12:13 AM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
(05-03-2025, 11:54 PM)SniperB12 Έγραψε: Η #151 είναι η μόνη νταλίκα(από τα παλιά αρθρωτά)που δεν έχει εξωτερικές φθορές στη φυσαρμόνικα ενώ κάποιες άλλες οριακά σωριάζονται στο δρόμοΌντως η φυσσούνα στη Volvo ΑΘΗΝΑ #151 είναι σε καλή κατάσταση, αλλά στη πραγματικότητα τόσο στις Mercedes GN, όσο και στις Volvo δεν είναι αντικατάσταση Φυσσούνας, είναι ένα πλαστικό κάλλυμα που το τοποθετούν μέσα από τη φυσσούνα και το έβαλαν πρώτα στις Mercedes GN το 2013 και στις Volvo ΑΘΗΝΑ το 2017, φαντάζομαι ότι θα το βάλουν και στα Solaris 18m στο μέλλον.
Σε μια GN που είδα, το κάλλυμα της Φυσσούνας είχε σκίστε και φαίνεται από μέσα η φυσσούνα κι επίσης όντως στις Volvo ΑΘΗΝΑ σοριάζονται στο δρόμο αλλά και σε όλες τις Mercedes GN και μάλιστα η φυσσούνα από κάτω κρέμεται σαν μεγάλη ανθρώπινη κοιλιά, το ίδιο και σε μερικά Solaris ( η φυσσούνα ακουμπάει στο δρόμο).
