Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
#47
Κρίνοντας από την μείωση των ελλειμάτων ΑΜΕΛ και ΟΣΕ φαίνονται τα αποτελέσματα των περικοπών, που σημειωτέων πρέπει να αφορούν καταρχήν τις σπατάλες και μετά άλλες δαπάνες.

Πάντως και ο Ρέππας σήμερα έριξε κι άλλες "μπηχτές" στους απεργούς, δηλώνοντας ότι όσο γίνονται απεργίες και το κοινό ταλαιπωρείται, ο διάλογος δεν έχει νόημα. Επίσης είπε ότι υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικοποίησης που είτε θα αφήσει αρκετούς (φωτογραφίζοντας τους συνδικαλιστές) χωρίς δουλειά, είτε θα αναγκάσει κάποιους κηφήνες να δουλέψουν.

Και ρωτώ εγώ σαν επιβάτης: φταίει ο Ρέππας να κρατήσει δημόσιο το Μετρό και το Τραμ που διέκοψαν τις απεργίες και προσέρχονται στον διάλογο, να το κάνει να απορροφήσει τον ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα η ηγεσία της νέας εταιρείας να προέρχεται εξ ολοκλήρου από ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ και να "ξηλωθούν" όλοι οι διοικούντες του ΗΣΑΠ, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ να πάει κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση και οι νταήδες-φωνακλάδες-συνδικαλιστές να πάρουν ένα ραβασάκι και να κατευθυνθούν προς το ταμείο ανεργίας;


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές - από panos81 - 17-01-2011, 03:19 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)