06-02-2025, 12:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-02-2025, 12:10 AM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(05-02-2025, 10:58 PM)Citaro Έγραψε: Σώθηκες. Οι κλασικοί που μπαίνουν ΑΣΕΠ για - οποια - θεση εργασίας, αλλά είναι βουτυροπαιδα και μόλις δουν τα σκούρα, λακίζουν. Όπως κ οι 300 της προηγουμενης σειρας ...
Offtopic αλλά γι' αυτό εξάλλου έγραψα "προσωρινά", πιστεύω ότι οι περισσότεροι όντως θα παραιτηθούν και μετά θα ψάχνουμε (πάλι...) τα λεωφορεία με το κυάλι.
Ο λόγος όμως γι' αυτό θεωρώ ότι είναι οι πολύ χαμηλές αμοιβές. Αν είναι με 6 μέρες εργασίας να βγάζει κάποιος 1000-1100€ με το σημερινό κόστος ζωής (νομίζω πρακτικά εξαήμερο δουλεύουν οι οδηγοί), θα είναι λογικό να πάει να ψάξει άλλη δουλειά. Αυτό είναι γενικό φαινόμενο όμως, επειδή έχω πάρε-δώσε με τεχνικούς στην δουλειά κι εκεί τα ίδια συμβαίνουν και δεν βρίσκουν προσωπικό, ακριβώς επειδή οι αμοιβές είναι χαμηλές και πλέον δεν καλύπτουν το κόστος ζωής. Αν πάει κάποιος πχ σε μια αποθήκη μπορεί να βγάζει παραπλήσια λεφτά με αυτά που έγραψα παραπάνω, κι αν ξέρει να χειρίζεται και κλαρκ μπορεί να βγάζει ακόμα παραπάνω. Επίσης από γνωστούς μου ξέρω ότι το ντελίβερυ έχει καλά λεφτά. Επομένως γιατί κάποιος να ξυπνήσει στις 4 τα ξημερώματα για να πάει να βγάλει λεωφορείο, να πήξει στην κίνηση της Αθήνας και να ακούει γκρίνια γιατί δεν ήρθε το λεωφορείο στην ώρα του; Λογικό είναι να ψάξει να κάνει κάτι άλλο.