03-02-2025, 09:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-02-2025, 10:46 AM από Citaro. Edited 3 times in total.)
Πρεμιέρα σήμερα! 20 οχήματα περίπου, στην τηλεματική εχουν πάρει αυξοντα από ...2141( δηλ. αμεσως μετα τα 12μετρα Yutong), είτε ΑΜ ΠΕΙΡ (3..) είτε ΑΤΤ (2..).
Εχουν δώσει σε 021, 022, 035, 046, 060, 230, 300, 910. Πάντως, τα ΝΕΟPLAN δεν εχουν αποσυρθεί εντελώς, καθώς εχει σίγουρα στο 025/6 (το 328).
Καλοτάξιδα!
Και μια πρώτη εντύπωση : κλάσεις ανώτερα από τα Solaris, το εμπρόσθιο μερος εχει μια + μια θεση πλαγια πάνω απο τις ροδες, καθώς και δυο σειρες χ 4 καθισματα.
Το πισω μερος εχει δυο σειρες χ 4 θεσεις κ την πεντάδα τερμα πίσω (θυμιζει Neoplan), ολες οι θεσεις κοιτανε μπροστα. Ο χώρος ορθίων είναι ίδιος με τα Νeoplan. Όμως επειδη το μπροστινό μερος μεταξυ οδηγου κ μεσαιας πόρτας ειναι πιο μακρύ, χωραει ανετα επιπλέον 10 ορθιους. Επιταχυνση και λοιπες λειτουργίες, όπως τα 12 μετρα Yutong. Α, και το πατωμα εχει όψη laminate ξυλου, που το κανει πιο ευχαριστο σε σχεση με το γκρί των 12μετρων.
Εχουν δώσει σε 021, 022, 035, 046, 060, 230, 300, 910. Πάντως, τα ΝΕΟPLAN δεν εχουν αποσυρθεί εντελώς, καθώς εχει σίγουρα στο 025/6 (το 328).
Καλοτάξιδα!
Και μια πρώτη εντύπωση : κλάσεις ανώτερα από τα Solaris, το εμπρόσθιο μερος εχει μια + μια θεση πλαγια πάνω απο τις ροδες, καθώς και δυο σειρες χ 4 καθισματα.
Το πισω μερος εχει δυο σειρες χ 4 θεσεις κ την πεντάδα τερμα πίσω (θυμιζει Neoplan), ολες οι θεσεις κοιτανε μπροστα. Ο χώρος ορθίων είναι ίδιος με τα Νeoplan. Όμως επειδη το μπροστινό μερος μεταξυ οδηγου κ μεσαιας πόρτας ειναι πιο μακρύ, χωραει ανετα επιπλέον 10 ορθιους. Επιταχυνση και λοιπες λειτουργίες, όπως τα 12 μετρα Yutong. Α, και το πατωμα εχει όψη laminate ξυλου, που το κανει πιο ευχαριστο σε σχεση με το γκρί των 12μετρων.