11-01-2011, 08:29 PM
Σχετικά με το σχόλιο του Cmaniac:
Ναι, είναι λεωφορείο.
Η λέξη "λεωφορείο" ετυμολογικά θα πει ότι φέρει (μεταφέρει) τον λαό.
Το Irisbus Citelis GNC απλά μεταφέρει τον λαό με φορείο, εξ ού και λεω+φορείο (χι χι χι)
Και για να σοβαρευτούμε λίγο, αυτή την στιγμή υπάρχει πρόβλημα χώρου για το πού θα μπουν αυτά τα λεωφορεία χωρίς να αναγκάζονται σε δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα καθημερινά για ανεφοδιασμό. Και σε μια εποχή που πρέπει να γίνονται περικοπές δαπανών για να επιτευχθεί η μείωση του ελλείματος, δεν υπάρχει περιθώριο για κάτι τέτοιο. Στα Λιόσια, αν κρίνω ότι στην θέση των παλιών γκαζιέρων που έφυγαν για Ανθούσα δεν ήρθε κάτι άλλο, υπάρχουν λίγες - ελάχιστες - κενές θέσεις. Η Ανθούσα όμως δεν έχει άλλο χώρο, ακόμα κι αν τα midi πάνε αλλού και στην θέση τους έρθουν κάποια Citelis, δεν έχουμε ουσιαστικό ώφελος καθώς τα midi που πήγαν Ανθούσα κυκλοφορούν σε γραμμές με μικρή κίνηση όπου τα 12μετρα πηγαινοέρχονταν άδεια. Αν πάνε τα midi π.χ. Ελληνικό τότε ή θα πρέπει πολλές γραμμές του Α/Σ Ελληνικού να λειτουργούν με μικρά λεωφορεία ή να γίνονται πολλά νεκρά χιλιόμετρα, τόσο από τα Citelis της Ανθούσας που θα πρέπει να κατεβαίνουν νότια όσο και με τα midi του Ελληνικού που θα πρέπει να ανεβαίνουν στα ΒΑ προάστια και τα Μεσόγεια.
Και από την άλλη, ο χώρος στο Θριάσειο αν ήταν διαμορφωμένος με άσφαλτο ή μπετόν για να μπορούν να παρκάρουν και κυκλοφορούντα λεωφορεία, θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση καθώς είναι κοντά στα Άνω Λιόσια. Πρέπει όμως να φτιαχτεί και ο δρόμος ως εκεί που είναι σε κάκιστη κατάσταση.
Ναι, είναι λεωφορείο.
Η λέξη "λεωφορείο" ετυμολογικά θα πει ότι φέρει (μεταφέρει) τον λαό.
Το Irisbus Citelis GNC απλά μεταφέρει τον λαό με φορείο, εξ ού και λεω+φορείο (χι χι χι)
Και για να σοβαρευτούμε λίγο, αυτή την στιγμή υπάρχει πρόβλημα χώρου για το πού θα μπουν αυτά τα λεωφορεία χωρίς να αναγκάζονται σε δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα καθημερινά για ανεφοδιασμό. Και σε μια εποχή που πρέπει να γίνονται περικοπές δαπανών για να επιτευχθεί η μείωση του ελλείματος, δεν υπάρχει περιθώριο για κάτι τέτοιο. Στα Λιόσια, αν κρίνω ότι στην θέση των παλιών γκαζιέρων που έφυγαν για Ανθούσα δεν ήρθε κάτι άλλο, υπάρχουν λίγες - ελάχιστες - κενές θέσεις. Η Ανθούσα όμως δεν έχει άλλο χώρο, ακόμα κι αν τα midi πάνε αλλού και στην θέση τους έρθουν κάποια Citelis, δεν έχουμε ουσιαστικό ώφελος καθώς τα midi που πήγαν Ανθούσα κυκλοφορούν σε γραμμές με μικρή κίνηση όπου τα 12μετρα πηγαινοέρχονταν άδεια. Αν πάνε τα midi π.χ. Ελληνικό τότε ή θα πρέπει πολλές γραμμές του Α/Σ Ελληνικού να λειτουργούν με μικρά λεωφορεία ή να γίνονται πολλά νεκρά χιλιόμετρα, τόσο από τα Citelis της Ανθούσας που θα πρέπει να κατεβαίνουν νότια όσο και με τα midi του Ελληνικού που θα πρέπει να ανεβαίνουν στα ΒΑ προάστια και τα Μεσόγεια.
Και από την άλλη, ο χώρος στο Θριάσειο αν ήταν διαμορφωμένος με άσφαλτο ή μπετόν για να μπορούν να παρκάρουν και κυκλοφορούντα λεωφορεία, θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση καθώς είναι κοντά στα Άνω Λιόσια. Πρέπει όμως να φτιαχτεί και ο δρόμος ως εκεί που είναι σε κάκιστη κατάσταση.