22-11-2024, 11:10 AM
Καλημέρα!!!
Κακώς δημιουργείται νέα γραμμή του κέντρου. Μια τροποποίηση των γραμμών 15 και 16 θα έλυνε το πρόβλημα σύνδεσης του Ιστορικού Κέντρου με τις στάσεις του μετρό. Πιο συγκεκριμένα αν προχωρήσουν σε κατάργηση του "νεκρού" , κατά την γνώμη μου, τμήματος Δωδεκανήσου - Λιμάνι - Βενιζέλου για το 15 και Δραγούμη - Πολυτεχνείου - Δικαστήρια για το 16. Δύο τμήματα των γραμμών τα οποία προστέθηκαν το μακρινό 2003 για να μεγαλώσουν το μήκος της γραμμής και να δικαιολογηθεί η αύξηση του στόλου των Europolis και αφαιρώντας από τις ιδρυτικές διαδρομές στάσεις όπως η "ΚΟΛΟΜΒΟΥ" με πολύ κόσμο.
Από την ίδρυση τους οι γραμμές κινούνται αντίστροφα σχεδόν. Με μια μικρή τροποποίηση της ιδρυτικής διαδρομής θα μπορούν άνετα να συνδέσουν τις περιοχές Κασσάνδρου, Αγ. Δημητρίου, Ερμού, Παύλου Μελά, Εγνατία, Λευκός Πύργος, Νοσοκομείο Γεννηματάς κ.α. με το ΜΕΤΡΟ.
Κακώς δημιουργείται νέα γραμμή του κέντρου. Μια τροποποίηση των γραμμών 15 και 16 θα έλυνε το πρόβλημα σύνδεσης του Ιστορικού Κέντρου με τις στάσεις του μετρό. Πιο συγκεκριμένα αν προχωρήσουν σε κατάργηση του "νεκρού" , κατά την γνώμη μου, τμήματος Δωδεκανήσου - Λιμάνι - Βενιζέλου για το 15 και Δραγούμη - Πολυτεχνείου - Δικαστήρια για το 16. Δύο τμήματα των γραμμών τα οποία προστέθηκαν το μακρινό 2003 για να μεγαλώσουν το μήκος της γραμμής και να δικαιολογηθεί η αύξηση του στόλου των Europolis και αφαιρώντας από τις ιδρυτικές διαδρομές στάσεις όπως η "ΚΟΛΟΜΒΟΥ" με πολύ κόσμο.
Από την ίδρυση τους οι γραμμές κινούνται αντίστροφα σχεδόν. Με μια μικρή τροποποίηση της ιδρυτικής διαδρομής θα μπορούν άνετα να συνδέσουν τις περιοχές Κασσάνδρου, Αγ. Δημητρίου, Ερμού, Παύλου Μελά, Εγνατία, Λευκός Πύργος, Νοσοκομείο Γεννηματάς κ.α. με το ΜΕΤΡΟ.
