17-11-2024, 08:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-11-2024, 08:42 PM από SniperB12. Edited 4 times in total.)
(17-11-2024, 08:10 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη.Όσες φορές έχω ξυπνήσει το πρωί βλέποντας από την εφαρμογή της τηλεματικής και ειδικά τις Δευτέρες βγαίνουν όλα τα Ν2 του βοτανικού έχω μετρήσει κάπου στα 16-17 πρέπει να είναι (με εξαίρεση τα 2πορτα) που έχον να βγουν κάνα μήνα και άλλα τόσα που βγάζει το Μπραχάμι αγγίζει άνετα τα 35-40 Ν2 που είναι ενεργά.Για τις γκαζιέρες τις Ανθούσας έχω μετρήσει κάπου στα 15 λεωφορεία.Όσον αφορά τις Αθηνές (σόμπες) βγαίνουν 7-8 τις καθημερινές και από 3-4τα ΣΚ.Εξαφανισμένα είναι τα επακόλουθα #136,#140#141,#150,#221#227,#233 που έχουν να βγούν από καλοκαίρι τότε που έκαναν δρομολόγια στα:703,843,Α1 θυμίζοντας άλλες εποχές
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία.
Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.