17-11-2024, 08:21 PM
(17-11-2024, 08:10 PM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη.Λες για αυτό που κάνει δρομολόγια 05:15 από ΑΦ μέχρι 07:40 από ΑΦ και βγαίνει ξανά στις 17:00 από Τέρμα. Όντως στις 8 είναι η καλύτερη ώρα να μετρήσεις τα οχήματα έξω καθώς εκείνη την ώρα βγαίνουν αρκετές 4ωρες κατσαρές όπως στο 057, στο 171 και σε πολλά ακόμα.
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία.
Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.
Οντοπικ, εγώ πιστεύω ότι η δρομολόγηση θα βγει καθώς οι διαθεσιμότητες των leasing ποτέ δεν άγγιζαν πάνω από το 50-60%, ενώ στα νέα οχήματα προφανώς θα είναι καλύτερα αρχικά
