17-11-2024, 08:10 PM
(17-11-2024, 05:22 PM)Leon377 Έγραψε: Τα λεωφορεία που αποσύρθηκαν με τα yutong δεν είναι σε καμία περίπτωση 50. Έχουμε 16 Ν2 Ανθούσας, 15 Ν2 Μπραχαμίου, περίπου 15 Γκαζιέρες Λιοσίων, σίγουρα 20 Γκαζιέρες Ανθούσας. Εχω τα νουμερα δεν τα κατεβάζω από το μυαλό μου. Μετά οτι βγαίναν 3 από τα 10 διπορτα βοτανικού για ένα μήνα (που ακόμα δεν είχαμε πολλούς φορτιστές) και άλλες δύο φορές το φθινόπωρο δεν είναι τίποτα οπότε βάλε και τα 10 διπορτα, προσμετραμε και την σταθερή μείωση τρίπορτων Ν2 βοτανικού που από 15 την ημέρα ζήτημα να βγαίνουν 5 οπότε οπότε τα βγάζω τουλάχιστον 80 τα αποσυρμενα
Οι μιντοποιησεις γραμμών που μπορούν να γίνουν δεν είναι και λίγες. Όπως είπες και συ και γω μπορούν να στείλουν ακόμα και στο Μπραχάμι σολάρις. Είναι γύρω στα 20 12μετρα σίγουρα αν βάλεις όλες τις γραμμές που μπορούν να πάρουν μίντι από βοτανικό και Μπραχάμι. Κακό μεν αλλά θα έχουμε +50 μίντι να κάθονται
Αποκλειστικά ηλεκτρικό αμαξοστασίο δεν μπορεί να γίνει πουθενά έτσι και αλλιώς γτ δεν βγαίνουν τα νούμερα. Το Μπραχάμι δεν χωράει φορτιστές για τόσα ηλεκτρικά και ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάρει πάνω από 40-50
Για τα αγκόρα δε ξέρω δεν τα έχω μετρήσει ποτέ ακριβώς αλλά με το μάτι τα βγάζω πιο κοντά στα 200 από 150. Θα τα μετρήσω τον Δεκέμβριο
Η διαφορά στα 12μετρα σώζεται μόνο αν γίνει επαναστατική ανακατανομή στα οχήματα και στις γραμμές. Τα 50 αν τα πάρει φυσικού αερίου Λιοσίων θα κάνουν την διαφορά γτ όπως είπες θα μπορεί να πάρει γραμμές Α13 Α15. Το ίδιο με τα 150 της Ανθούσας που θα διώξουν από τα ανατολικά τον βοτανικό
Για τα σολάρις συμφωνώ ότι ίσως αποσύρουν το εγχείρημα αλλά ελπίζω να μην το κάνουν
Υπάρχει μία διαφορά εδώ. Τα Ν2 της Ανθούσας αποσύρθηκαν σε μία νύχτα και ήταν όλα λειτουργικά όταν έγινε αυτό. Οι παλιές γκαζιέρες των Λιοσίων το ίδιο αλλά δύο μήνες αργότερα. Αντίθετα τα Ν2 του Μπραχαμίου είναι οχήματα που σταδιακά τέθηκαν εκτός και απλά δεν επισκευάστηκαν πειδή υπήρχε διαθεσιμότητα να πάνε λεωφορεία από τον Ρέντη.
Η ΟΣΥ δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσει 100 καινούρια λεωφορεία και να αποσύρει 100 λειτουργικά την ίδια στιγμή γαιτί μετά θα μείνει από λεωφορεία.
Επίσης αν θες να μετρήσεις τα Ν2 πρέπει να το κάνεις γύρω στις 7:30 με 8:00 το πρωί καθημερινής και ξανά λίγο αργότερα. Πχ ένα Ν2 βγαίνει στο 730 το πρωί και σχολάει γύρω στις 8. Μένει για ελάχιστο χρόνο έξω αλλά το πρωί πρέπει να το έχεις διαθέσιμο να το στείλεις.