17-11-2024, 03:49 PM
(16-11-2024, 11:05 PM)Leon377 Έγραψε:
Αφού θα έχει και ηλεκτρικά και αγκόρα πως θα πάρει και τα εκατο;
Η πλειοψηφία των 100 12μ (μη πω και το 100%) θα πάει βοτανικό αφού αν φύγουν τα Ν2 και τα λιζινγκ θα μείνει με 10 ηλεκτρικά που πάνε και παίρνουν από τον Ρέντη
Κάπως έτσι αν φύγουν τα λιζινγκ θα έχουμε
Λιόσια και Ανθούσα με φυσικό αέριο. Αφού η Ανθούσα θα έχει καμία 30ρια παραπάνω 12μετρα από ότι τώρα θα πάρει και τα πάντα από βυρωνοπαγκρατουμμητους, 211 ξανά, 220 221 ολόκληρα μη πάρει και κάνα 212
Μπραχαμι με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο. Θα πάρει παραπάνω αγκόρα από Πειραιά
Ρέντης με ηλεκτρικά και αγκόρα και κανένα παράπονο επίσης. Να πάρει και ηλεκτρικά από Αττική (και τα 20) αν πάνε όντως 50 φυσικού αερίου στα Λιόσια. Φτιάχνουν και σιτέλις στα Λιόσια
Ράλλη και Ανθούσα με νταλικουλες. 270 νταλίκες αν βάλεις και τα σολάρις λογικά δεν θα ξαναδούμε 12μετρα Α7 Β9 049 Α1 και Β5. Αν φτιάξουν όλα τα χωραφοσολαρα θα φτάσουμε 285-290 νταλίκες και φτάνουν και για Β2 841 842
Βοτανικός με όλα τα νέα λιζινγκ
Ρεύμα στον Βοτανικό πρέπει να μπει και για τα ηλεκτρικά μίντι και για καμία 40ρια ηλεκτρικά 12μετρα. Σολαρινια και ηλεκτρικά μίντι είτε από βοτανικό είτε από Πειραιά στα 619 811 820 837 και τσακιρ κέφι και 821 730. Λίγα αγκόρα μπορούν να πάνε και βοτανικό
Σύμφωνα με τα παραπάνω τα 140 ηλεκτρικά μπορούν να χωριστούν σε 40 Μπραχάμι 60 Πειραιά 40 Βοτανικό
Το Μπραχάμι μπορεί να έχει θέμα με 40 αγκόρα και 40 ηλεκτρικά. Ας πάρει κάνα σολαρινι να βάζει 131 142 και 201
Τα αγκόρα βγαίνουν 40 Μπραχάμι, 120 Πειραιά και λίγα βοτανικό πιστεύω πρέπει να έχουν μείνει περίπου 200
Μετά περιμένουμε τα υδρογόνου
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Αν πρέπει να αποσυρθούν όλα τα μεταχειρισμένα leasing μαζί με τα Ν2 και τις παλιές γκαζιέρες τότε ο αριθμός των 12μετρων που έρχονται είναι λιγότερα από αυτά που αποσύρονται. Θεωρητικά πρέπει να φτάνουν αλλά στην πράξη δεν είναι δεδομένο αυτό καθώς δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα έχεις 100% διαθεσιμέοτητα στα καινούρια.
Για να καταλάβει κανείς ήρθαν 140 καινούρια Yutong και αποσύρθηκαν οι παλιές γκαζιέρες στα Λιόσια, τα Ν2 της Ανθούσας ενώ τα δίπορτα Ν2 του Βοτανικού έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα από τότε (τελευταία φορά εθεάθησαν 2-3 από αυτά στις 03/10). Άρα ήρθαν 140 καινούρια λεωφορεία και ζήτημα να απέσυραν 50.
Βέβαια τα Yutong έχουν περιορισμούς στο πόσα μπορούν να φορτίσουν και ποιες βάρδιες μπορούν να αναλάβουν (λόγω αυτονομίας) αλλά αυτό δείχνει ότι μάλλον δεν μπορείς να στηρίξεις τη δρομολόγηση ενός αμαξοστασίου (πχ Μπραχάμι) σε αυτά. Δεν ξέρω πως το κάνουν στη Θεσσαλονίκη αλλά με τον τρόπο που δουλεύει η ΟΣΥ αυτό δεν γίνεται.
Αυτό που ίσως γίνεται, σε περίπτωση που οι νέες γκαζιέρες χωριστούν σε Λιόσια και Ανθούσα, είναι αντιστροφή αυτού που έγινε το 2021 μεταξύ Λιοσίων και Βοτανικού. Δηλαδή να ανάλάβουν τα Λιόσια ότι 12μετρο υπάρχει μέχρι λεωφόρο Αθηνών (Α13, Α15, 730, 821, ίσως 054) ώστε να πάρει ο Βοτανικός πίσω μιντογραμμές στο πουθενά. Αυτό βέβαια αυξάνει τα νεκρά χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν θα το δεχόντουσαν και τα συνδικάτα πλέον.
Τέλος δεν υπάρχει περίπτωση τα Irisbus Του Ρέντη που είναι διαθέσιμα για δρομολόγηση να είναι 200. Ούτε 160 δεν είναι και μιλάμε για οχήματα 20ετίας με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν φύγουν κι άλλα δεν ξέρω αν φτάνουν για να καλύπτονται οι γραμμές του Ρέντη; Μόνο αν περάσεις μίντι σε γραμμές που τώρα έχουν 12μετρο ίσως γίνεται αλλά οι διαθέσιμες γραμμές που βγαίνουν με μίντι είναι λιγότερες από όσες περιμένει κανείς ειδικά με τις συχνότητες που παίζουν τώρα.
Θεωρητικά θα πρέπει να υπάρχει άνεση στις νταλίκες αλλά αυτό προυποθέτει να μην αποσυρθούν όλες οι GN. Με δοδομένο το αεροδρόμιο δεν νομίζω ότι θα βλέπεις πάνω από 60 νέες νταλίκες της Ράλλη έξω ταυτόχρονα και κάπου τόσες θα βγαίνουν και της Ανθούσας. Μην περιμένετε καμιά 90αρια από κάθε είδος. Οι ιδόκτητες Solaris είναι οχήματα 15ετίας με εκατομμύρια χιλιόμετρα που θέλουν συνεχή συντήρηση. Τώρα μπορεί να μάζεψαν κάποιες αλλά δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα συνεχίσουν τόση υποστήριξη, ειδικά όταν θα έρθουν τα καινούρια.