16-11-2024, 09:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-11-2024, 09:11 PM από Man Lion's city. Edited 1 time in total.)
Σίγουρα αριθμητικά βγαίνει να φύγουν όλα τα leasing. Έχουμε 200 νέες γκαζιέρες + 100 leasing 12μετρα για αντικατάσταση 30 Iris Cng, 60 N2 και 240 leasing, δηλαδή είμαστε στο -30 ωστόσο δεν υπήρχε μέρα που να βγήκαν πάνω από 210/240 leasing οπότε στα ίδια είμαστε.
Το πρόβλημα είναι ότι τα νέα οχήματα θα πρέπει να πάνε είτε Λιόσια είτε Ανθούσα. Ωστόσο αν η Ανθούσα ξεφορτωθεί τα 70 Crossway και τα 20 Yutong και τις 30 γκαζιέρες και τα 10 Solaris, θα χωρέσει 150 νέα λεωφορεία και αντίστοιχα τα Λιόσια θα χωρέσουν 50 λεωφορεία αν υποθέσουμε ότι αρχικά είχαν 200 Citelis + γκαζιέρες, ενώ πλέον δεν έχουν μείνει πάνω από 120 Citelis.
Αντίστοιχα θα περισσέψουν 40 Yutong τα οποία θα πρέπει μαζί με 100 νεα leasing να καλύψουν 60 Ν2 και 160 12μετρα σε Ράλλη, Βοτανικό και Μπραχάμι. Η διαφορά σίγουρα δεν θα είναι 80 οχήματα, καθώς έξω έβγαιναν τα μισά leasing, οπότε αν υπολογίσουμε και τα έξτρα midi βγαίνει κάπως έτσι και ανά αμαξοστασιο
Το πρόβλημα είναι ότι τα νέα οχήματα θα πρέπει να πάνε είτε Λιόσια είτε Ανθούσα. Ωστόσο αν η Ανθούσα ξεφορτωθεί τα 70 Crossway και τα 20 Yutong και τις 30 γκαζιέρες και τα 10 Solaris, θα χωρέσει 150 νέα λεωφορεία και αντίστοιχα τα Λιόσια θα χωρέσουν 50 λεωφορεία αν υποθέσουμε ότι αρχικά είχαν 200 Citelis + γκαζιέρες, ενώ πλέον δεν έχουν μείνει πάνω από 120 Citelis.
Αντίστοιχα θα περισσέψουν 40 Yutong τα οποία θα πρέπει μαζί με 100 νεα leasing να καλύψουν 60 Ν2 και 160 12μετρα σε Ράλλη, Βοτανικό και Μπραχάμι. Η διαφορά σίγουρα δεν θα είναι 80 οχήματα, καθώς έξω έβγαιναν τα μισά leasing, οπότε αν υπολογίσουμε και τα έξτρα midi βγαίνει κάπως έτσι και ανά αμαξοστασιο