- Δεν θα σταθώ στην τιμή, δεδομένου του ότι είναι το πιο φτηνό στην Ευρώπη!
- Συμφωνώ απόλυτα με τις μπαριέρες στο Μετρό/ΗΣΑΠ, ΚΑΙ στον Προαστιακό (τώρα βέβαια, τρέχα γύρευε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)
- Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η ενθάρρυνση προς τους οδηγούς να φωτογραφίζουν τα @@αμάξια (όποιος έχει αμφιβολίες ας κάνει μια βόλτα το μεσημέρι μέχρι το Φάρο Ψυχικού)
- Ένα σύστημα "έξυπνου εισιτηρίου" είχε ακουστεί για το ΤΡΑΜ (ποτέ μου δεν έμαθα αν λειτούργησε). Ο επιβάτης έστελνε ένα SMS σε πενταψήφιο αριθμό, και ερχόταν μήνυμα με μοναδικό κωδικό, και αυτό ήταν το εισιτήριο.
- Συμφωνώ επίσης με την απελευθέρωση στις "συγκεκριμένες ημερομηνίες" για τις μηνιαίες Κ.Α.Δ. Γιατί δηλαδή εγώ να αναγκάζομαι να πληρώνω σε εισιτήρια (και αντίστοιχα να ταλαιπωρούμαι μέχρι να βρω), μονο και μόνο επειδή στις 10 του μηνός δεν πρόλαβα να ανανεώσω την κάρτα;;;
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Η πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής μπορεί να εφαρμοστεί ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ βελτιωθεί σημαντικά η διαθεσιμότητα εισιτηρίων, ήτοι να έχουν (έστω και υποχρεωτικά) εισιτήρια όσα ψιλικατζίδικα - περίπτερα βρίσκονται σε περιοχή που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ. Στην ανάγκη, ΝΑΙ, ας μπουν στα οχήματα αυτόματοι πωλητές. (στην γραμμή 15 του ΟΑΣΘ π.χ.υπάρχουν στην αριστερή πλευρά, μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας).
- Τα φοιτητικά εισιτήρια τέλος, είναι νομίζω καθαρά θέμα του Υπ. Παιδείας.
- Τέλος, η είσοδος από την 1η πόρτα έχει δύο "κωλύματα". Το ένα είναι ο συνωστισμός που θα προκαλείται εκεί και η καθυστέρηση στα δρομολόγια. Μπορεί να μην φαίνεται σοβαρό, αλλά φανταστείτε 100 άτομα να μπουκάρουν στο Ε22 ή στο 230 από μπροστά! Το άλλο είναι μια νοοτροπία που έχουν αποκτήσει οι οδηγοί να μην βάζουν/βγάζουν κόσμο από την 1η πόρτα, για να "απολαμβάνουν την μοναξιά του πιλοτηρίου"
- Συμφωνώ απόλυτα με τις μπαριέρες στο Μετρό/ΗΣΑΠ, ΚΑΙ στον Προαστιακό (τώρα βέβαια, τρέχα γύρευε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)
- Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η ενθάρρυνση προς τους οδηγούς να φωτογραφίζουν τα @@αμάξια (όποιος έχει αμφιβολίες ας κάνει μια βόλτα το μεσημέρι μέχρι το Φάρο Ψυχικού)
- Ένα σύστημα "έξυπνου εισιτηρίου" είχε ακουστεί για το ΤΡΑΜ (ποτέ μου δεν έμαθα αν λειτούργησε). Ο επιβάτης έστελνε ένα SMS σε πενταψήφιο αριθμό, και ερχόταν μήνυμα με μοναδικό κωδικό, και αυτό ήταν το εισιτήριο.
- Συμφωνώ επίσης με την απελευθέρωση στις "συγκεκριμένες ημερομηνίες" για τις μηνιαίες Κ.Α.Δ. Γιατί δηλαδή εγώ να αναγκάζομαι να πληρώνω σε εισιτήρια (και αντίστοιχα να ταλαιπωρούμαι μέχρι να βρω), μονο και μόνο επειδή στις 10 του μηνός δεν πρόλαβα να ανανεώσω την κάρτα;;;
- ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Η πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής μπορεί να εφαρμοστεί ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ βελτιωθεί σημαντικά η διαθεσιμότητα εισιτηρίων, ήτοι να έχουν (έστω και υποχρεωτικά) εισιτήρια όσα ψιλικατζίδικα - περίπτερα βρίσκονται σε περιοχή που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ. Στην ανάγκη, ΝΑΙ, ας μπουν στα οχήματα αυτόματοι πωλητές. (στην γραμμή 15 του ΟΑΣΘ π.χ.υπάρχουν στην αριστερή πλευρά, μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας).
- Τα φοιτητικά εισιτήρια τέλος, είναι νομίζω καθαρά θέμα του Υπ. Παιδείας.
- Τέλος, η είσοδος από την 1η πόρτα έχει δύο "κωλύματα". Το ένα είναι ο συνωστισμός που θα προκαλείται εκεί και η καθυστέρηση στα δρομολόγια. Μπορεί να μην φαίνεται σοβαρό, αλλά φανταστείτε 100 άτομα να μπουκάρουν στο Ε22 ή στο 230 από μπροστά! Το άλλο είναι μια νοοτροπία που έχουν αποκτήσει οι οδηγοί να μην βάζουν/βγάζουν κόσμο από την 1η πόρτα, για να "απολαμβάνουν την μοναξιά του πιλοτηρίου"
![Tongue Tongue](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/tongue.gif)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)