10-10-2024, 08:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-10-2024, 08:29 PM από MitsosDaBest. Edited 2 times in total.)
Εγώ σήμερα μπήκα σε καινούργια MAN, γιατί έλειπα από Αθήνα. Στο #3882 που ήταν στο 319, αυτό που επέστρεψα δεν το θυμάμαι. Θεωρώ ότι αυτά τα MAN είναι τα πιο όμορφα αστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στην Αττική. Δεύτερα θα έβαζα την προηγούμενη γενιά MAN (leasing) και τρίτα τα Agora.
Το εσωτερικό είναι αρκετά στιβαρό, χωρίς τριξιματα. Ωραία η ξύλινη επένδυση, με το σκούρο καφέ. Ωραία και τα γκρι καθίσματα, με τις πράσινες λεπτομέρειες. Το μόνο αρνητικό που έχουν είναι ότι δεν υπάρχουν καθόλου "κουρτίνες" για τους επιβάτες, ούτε είναι φιμε τα τζάμια, οπότε ψήνεσαι από τον ήλιο...
Επίσης, σε μερικά καινούργια MAN έχουν αρχίσει ήδη να χαλάνε(!) οι πλαϊνές προμετωπιδες στα δεξιά. Στο #9992 έχει χαλάσει σχεδόν ολόκληρη, μόνο ο αριθμός 302 φαινόταν και 2 γραμμές δίπλα να τρεμοπαίζουν. Σε αυτό που ήμουν εγώ, φαίνονταν τα γράμματα, αλλά κομμένα.
Υ.Γ. Οι πόρτες όντως αργούν να ανοίξουν, από την στιγμή που σταματά το λεωφορείο. Αλλά όταν ξεκινήσουν το άνοιγμα/κλείσιμο, έχουν παρόμοια ταχύτητα με τα Agora. Τα ηλεκτρικά Yutong θεωρώ ότι είναι ακόμα χειρότερα σε αυτό.
Το εσωτερικό είναι αρκετά στιβαρό, χωρίς τριξιματα. Ωραία η ξύλινη επένδυση, με το σκούρο καφέ. Ωραία και τα γκρι καθίσματα, με τις πράσινες λεπτομέρειες. Το μόνο αρνητικό που έχουν είναι ότι δεν υπάρχουν καθόλου "κουρτίνες" για τους επιβάτες, ούτε είναι φιμε τα τζάμια, οπότε ψήνεσαι από τον ήλιο...
Επίσης, σε μερικά καινούργια MAN έχουν αρχίσει ήδη να χαλάνε(!) οι πλαϊνές προμετωπιδες στα δεξιά. Στο #9992 έχει χαλάσει σχεδόν ολόκληρη, μόνο ο αριθμός 302 φαινόταν και 2 γραμμές δίπλα να τρεμοπαίζουν. Σε αυτό που ήμουν εγώ, φαίνονταν τα γράμματα, αλλά κομμένα.
Υ.Γ. Οι πόρτες όντως αργούν να ανοίξουν, από την στιγμή που σταματά το λεωφορείο. Αλλά όταν ξεκινήσουν το άνοιγμα/κλείσιμο, έχουν παρόμοια ταχύτητα με τα Agora. Τα ηλεκτρικά Yutong θεωρώ ότι είναι ακόμα χειρότερα σε αυτό.