25-09-2024, 05:56 AM
ΚΜΧ-9089 στο "νέο" #18, άλλο ένα ΜΑΝ Lion's Coach
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S COACH$00000$12419$18600$051$02$000$000$2008/74K$1$2$20240924$Μ$0$1
Αντικαθιστά παρόμοιο παλιότερο ΜΑΝ RHC414 Lion`s Coach, πρώην #57 Μαγνησίας που είχε αρ. κυκλοφορίας ΚΜΡ-4445. Η διαγραφή του παλιού έγινε και αυτή χθες Τρίτη 24/9/24.
Προχθές ταξίδεψα με το νεοφερμένο Volvo 9700 στο #21. Πολύ καλύτερο από το Beulas ΜΑΝ που αντικαθιστά από άποψη άνεσης και θορύβου από τη μηχανή αν και δεν παύει να είναι λεωφορείο σχεδόν 15 ετών (είναι του 2/2010) και στις μεγάλες ταχύτητες ακουγόταν ένας ενοχλητικός θόρυβος κύλισης. Είχε το 12άρι I-Shift της Volvo που έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το AS-Tronic της ZF και αλλάζει πολύ εύκολα τις "μισές" ταχύτητες, απολαυστικό στις εκκινήσεις ή μετά από διόδια. Είναι υποκειμενικό βέβαια αλλά ως αμάξωμα μου φαίνεται το πιο όμορφο Βόλβο εδώ και πολλά χρόνια.
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S COACH$00000$12419$18600$051$02$000$000$2008/74K$1$2$20240924$Μ$0$1
Αντικαθιστά παρόμοιο παλιότερο ΜΑΝ RHC414 Lion`s Coach, πρώην #57 Μαγνησίας που είχε αρ. κυκλοφορίας ΚΜΡ-4445. Η διαγραφή του παλιού έγινε και αυτή χθες Τρίτη 24/9/24.
Προχθές ταξίδεψα με το νεοφερμένο Volvo 9700 στο #21. Πολύ καλύτερο από το Beulas ΜΑΝ που αντικαθιστά από άποψη άνεσης και θορύβου από τη μηχανή αν και δεν παύει να είναι λεωφορείο σχεδόν 15 ετών (είναι του 2/2010) και στις μεγάλες ταχύτητες ακουγόταν ένας ενοχλητικός θόρυβος κύλισης. Είχε το 12άρι I-Shift της Volvo που έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το AS-Tronic της ZF και αλλάζει πολύ εύκολα τις "μισές" ταχύτητες, απολαυστικό στις εκκινήσεις ή μετά από διόδια. Είναι υποκειμενικό βέβαια αλλά ως αμάξωμα μου φαίνεται το πιο όμορφο Βόλβο εδώ και πολλά χρόνια.