22-07-2024, 10:56 PM
Σε ευχαριστώ πολύ! Απάντησες σε όλα ολοκληρωμένα και οι γνώσεις σου είναι πραγματικά πολύτιμες. Το θεωρώ όχι απλά σημαντικό, αλλά σωτήριο άτομα με γνώση και αληθινό όραμα - θέληση, να δραστηριοποιούνται ενεργά στο λειτούργημα που ονομάζεται Συγκοινωνία. (αυτό προφανώς δεν αφορά μόνο τις απαντήσεις που έδωσες παραπάνω)
Πάμε να δούμε λοιπόν:
1. Από ότι καταλαβαίνω είναι λίγο αφημένο στην τύχη του. Λογικό το βρίσκω όχι μόνο λόγω της γενικότερης κατάστασης της ΟΣΥ αλλά λόγω της μακροχόνιας κατάστασης που υπήρχε, από την μια στην συνολική εξυπηρέτηση στα ανατολικά (κτελ Αττικής), και από την άλλη στα γνωστά προβλήματα (με κάποιες ευπαθείς ομάδες εντός και εκτός οχημάτων) στα δυτικά. Επομένως τα εισιτήρια ολίγον απασχολούσαν.
2. Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο, ποια είναι η «ΠΕΒ»; Όσο για την καταβολλή μισθώματος αυτό δεν το περίμενα.
3. Θα συμφωνήσω στο πρώτο αλλά και οι πόροι των δήμων είναι ελάχιστοι. Τώρα τα στέγαστρα από τους δήμους δεν θα έχουν παραχωρηθεί στις διαφημιστικές; Άρα μικρή η διαφορά.
4. οκ
5. όχι απλά δεν αναφέρεται ξεκάθαρα στον διαγωνισμό, αλλά δεν αγγίζεται καν ως θέμα. Το κοντινότερο σε θέμα εισιτηρίων και κομίστρων που αναφέρεται είναι η εγκατάσταση συστημάτων ΑΣΣΚ και τηλεματικής.
6. Ωραία απάντηση ομολογώ . Η πλατφόρμα είναι ανοιχτή σε όλους αλλά άλλο η προσωπική και άλλο η επαγγελματική/εταιρική χρήση. Πάντως συγχαρητήρια για την προθυμία.
Πάμε να δούμε λοιπόν:
1. Από ότι καταλαβαίνω είναι λίγο αφημένο στην τύχη του. Λογικό το βρίσκω όχι μόνο λόγω της γενικότερης κατάστασης της ΟΣΥ αλλά λόγω της μακροχόνιας κατάστασης που υπήρχε, από την μια στην συνολική εξυπηρέτηση στα ανατολικά (κτελ Αττικής), και από την άλλη στα γνωστά προβλήματα (με κάποιες ευπαθείς ομάδες εντός και εκτός οχημάτων) στα δυτικά. Επομένως τα εισιτήρια ολίγον απασχολούσαν.
2. Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο, ποια είναι η «ΠΕΒ»; Όσο για την καταβολλή μισθώματος αυτό δεν το περίμενα.
3. Θα συμφωνήσω στο πρώτο αλλά και οι πόροι των δήμων είναι ελάχιστοι. Τώρα τα στέγαστρα από τους δήμους δεν θα έχουν παραχωρηθεί στις διαφημιστικές; Άρα μικρή η διαφορά.
4. οκ
5. όχι απλά δεν αναφέρεται ξεκάθαρα στον διαγωνισμό, αλλά δεν αγγίζεται καν ως θέμα. Το κοντινότερο σε θέμα εισιτηρίων και κομίστρων που αναφέρεται είναι η εγκατάσταση συστημάτων ΑΣΣΚ και τηλεματικής.
6. Ωραία απάντηση ομολογώ . Η πλατφόρμα είναι ανοιχτή σε όλους αλλά άλλο η προσωπική και άλλο η επαγγελματική/εταιρική χρήση. Πάντως συγχαρητήρια για την προθυμία.
Σύναψη:Τέλος, σε ό,τι αφορά τον Δήμο Αχαρνών και το άρθρο δημοσιογράφου, το σχόλιο δεν αφορά το Αμαξοστάσιο Αχαρνών που είναι καθαρά από πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ Κορίνθου, αλλά τον αρχικό χώρο στάθμευσης στο Ολυμπιακό Χωριό.Δεν είχα καταλάβει ότι πρόκειται για διαφορετικό χώρο, επομένως τα ερωτήματά μου είναι κάπως άτοπα. Επίσης ποιο είναι το τρίτο αμαξοστάσιο; Ήξερα μόνο για το αμαξοστάσιο Θριασίου στην Λ.Νάτο και το Αχαρνών στην Ξενοδοχοϋπαλλήλων. Είναι καινούργια προσθήκη για τις γραμμές της Ανατολικής Αττικής;
Η παραχώρηση από τον Δήμο Αχαρνών έγινε λόγω της έκτακτης λειτουργίας των γραμμών και το ΚΤΕΛ Κορίνθου ανέλαβε σε αντιστάθμισμα την λειτουργία 2 οχήματα της Δημοτικής Συγκοινωνίας Αχαρνών με οχήματα και προσωπικό. Όμως ο χώρος τελικά ανήκε στον ΟΑΕΔ, γι'αυτό και απομακρυνθηκαν τα ΚΤΕΛ από εκεί και πήγαν σε νέο χώρο με κανονικά συμβόλαια, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα 2 Αμαξοστάσια του ΚΤΕΛ Κορίνθου.