Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#52
Σχετικά με τις σχέσεις ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ και ΟΣΥ-ΚΤΕΛ:

1. Οι γραμμές χωρίστηκαν φέτος, συνεπώς μέχρι και τότε οι ελεγκτές της ΟΣΥ μπορούσαν να ελέγξουν όλες τις γραμμές. Ακόμη και τώρα όμως, δεν προβάλλεται από πλευράς ΚΤΕΛ κάποια άρνηση ελέγχου κόμιστρου από ελεγκτή της ΟΣΥ.

2. Για το υλικό θέσης, οι στάσεις είναι αρμοδιότητα της ΠΕΒ πλέον (γι'αυτο απορροφήθηκε και η παλιά διεύθυνση του ΗΛΠΑΠ). Αν η στάση που λείπει έχει διερχομενες μόνο γραμμές ΚΤΕΛ, η ΟΣΥ χρεώνει τον ΟΑΣΑ για την εργασία του συνεργείου. Τα υπόλοιπα (οικισκοι, ψύκτες, τουαλέτες) είναι αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, όπου κατόπιν συμφωνίας όπου έχουν παραμείνει οι οικισκοι, καταβάλλεται μίσθωμα.

3. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση κανονικά θα έπρεπε να έχει πολύ πιο ενεργό ρόλο. Τα στεγαστρα στάσεων ενδέχεται να μην ανήκουν παντα στον Δήμο, αλλά σε διαφημιστική εταιρεία. Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται.. Η ΕΑΣ κατασκεύαζε στέγαστρα, αλλά προφανώς δεν είναι πρωταρχική αρμοδιότητα του φορέα, όσο του Δήμου.

4. Οι ιδιώτες δεν λαμβάνουν μέρισμα από τα έσοδα των εισιτηρίων, μοιραζονται μόνο μεταξύ των δημοσίων εταιρειών.

5. Το κεφάλαιο του κόμιστρου, τόσο στην αρχική απευθείας ανάθεση, όσο και στον διαγωνισμό δεν έχει εφαρμοστεί. Αν όμως παρθεί η - πολιτική κυρίως - απόφαση, δεν γνωρίζω αν το πρόστιμο θα εισπράττεται εξ'ολοκλήρου από τον ιδιώτη. Χωρίς να είμαι σίγουρος, δεν νομίζω πως αναφέρεται κάπου ξεκάθαρα στον διαγωνισμό. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι η πώληση εισιτηρίων από τον οδηγό με ένα ποσοστό κέρδους το οποίο περιγράφεται αναλυτικά για κάθε τύπο εισιτηρίου για το ΚΤΕΛ. Σε αυτή την περίπτωση όμως, θα πρέπει να συμμετέχει και στα έσοδα των επικυρώσεων πιστεύω, όπως και αν υπήρχε στελέχωση εκδοτηρίων από προσωπικό των ΚΤΕΛ.

6. Η πλατφόρμα για να δημιουργηθεί και να λειτουργεί έχει ένα κόστος. Φαντάζομαι πως δεν μπορεί αυθαίρετα ο ιδιώτης πάροχος να την χρησιμοποιεί, ακόμα και αν έχει την δυνατότητα, είναι ανήθικο (κατά την δική μου οπτική). Αν ο Οργανισμός θέλει να γίνει κάτι τέτοιο, τα ΚΤΕΛ είναι πρόθυμα να συμμετέχουν στο κόστος για χρήση της υπηρεσίας.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τον Δήμο Αχαρνών και το άρθρο δημοσιογράφου, το σχόλιο δεν αφορά το Αμαξοστάσιο Αχαρνών που είναι καθαρά από πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ Κορίνθου, αλλά τον αρχικό χώρο στάθμευσης στο Ολυμπιακό Χωριό.

Η παραχώρηση από τον Δήμο Αχαρνών έγινε λόγω της έκτακτης λειτουργίας των γραμμών και το ΚΤΕΛ Κορίνθου ανέλαβε σε αντιστάθμισμα την λειτουργία 2 οχήματα της Δημοτικής Συγκοινωνίας Αχαρνών με οχήματα και προσωπικό. Όμως ο χώρος τελικά ανήκε στον ΟΑΕΔ, γι'αυτό και απομακρυνθηκαν τα ΚΤΕΛ από εκεί και πήγαν σε νέο χώρο με κανονικά συμβόλαια, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα 2 Αμαξοστάσια του ΚΤΕΛ Κορίνθου.

Ελπίζω να απάντησα στις απορίες σου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από MrVanHool - 22-07-2024, 12:43 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 40.151 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)