(29-06-2024, 10:47 AM)Citaro Έγραψε: Aπό Δευτέρα 01.07.24 ξαναμπαίνει το τράμ στη διαδρομή και τέλος το μαρτύριο. Ας το καταργήσουν το Α1 να τελειώνουμε. Γραμμές με δρομολόγια ... δίωρα παράλληλα με ΜΣΤ, δεν εχουν κανένα λόγο ύπαρξηςΒγαίνουμε λίγο εκτός θέματος αλλά θα πω τις σκέψεις μου
Έχω καθημερινή επαφή με την περιοχή τα τελευταία 2 χρόνια. Μαρτύριο λέω το τραμ. Το Α1 δεν μπορεί να καταργηθεί. Γεμάτο πάει γεμάτο έρχεται. Γεμάτο κυκλοφορεί και εντός Πειραιά. Έχω ξαναπεί ότι το Α1 μια οποιαδήποτε ώρα στην πλατεία Γλυφάδας (και όταν λειτουργεί το τραμ) γεμίζει περισσότερο από το Α2. Ο κόσμος αγαπάει αυτή τη γραμμή, το τραμ είναι αργό και η μέση συχνότητα του τραμ είναι πιο μεγάλη από τη μέση συχνότητα του Α1. Μόνο και μόνο απο το νέο Φάληρο για κεντρο Πειραιά με το τραμ κανείς δυο κύκλους. Να καταργηθεί και το Α3 αν είναι έτσι αφού υπάρχει μετρό
Το ότι φτάνει στα δίωρα κάποια απογεύματα είναι ο συνδιασμός της έλλειψης οχημάτων και οδηγών και έλλειψης κατανόησης στον ΟΑΣΑ του τι γίνεται στη Γλυφάδα και την παραλιακή εκείνες τις ώρες. Γιατί το πρωί μια χαρά κυκλοφορεί σε καλά δρομολόγια
Σε γενικές γραμμές στη Γλυφάδα ο κόσμος προτιμάει να περιμένει μισή ώρα το Α1 και μετά σε 40 λεπτά να είναι Πειραία (30 λεπτά Καλλιθέα) παρά να περιμένει ίδια ώρα το τραμ και να είναι σε 1 ώρα Πειραιά (40+ λεπτά Καλλιθέα)
Η λύση με τα καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν να κοπεί το Β1 στο καλαμάκι και να δοθούν τα μισά του οχήματα στο Α1. Θα μπορούσε το Α1 να σταματάει πλατεία Γλυφάδας για τέρμα. Αλλά το να κοπεί το Α1 με το τραμ να είναι για τα πανηγύρια θα οδηγούσε σε τραγελαφικές εικόνες