31-12-2010, 07:08 PM
Η αλήθεια είναι ότι, όταν ιδιωτικοποιήθηκαν τα λεωφορεία στο Λονδίνο (μιλάμε για την London Buses, καθώς και πιο πριν η αγορά ήταν ελευθεροποιημένη και υπήρχαν και αρκετές ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν κυρίως στα προάστια, όπως η Capital Citybus, η Thamesway και η Grey Green), μια κίνηση που έκαναν οι διοικήσεις ήταν να φέρουν μεγάλο αριθμό νέων λεωφορείων - κυρίως διόρωφων με χαμηλό δάπεδο. Αυτά που αποσύρθηκαν στο Λονδίνο ήταν μέσης ηλικίας με αρκετή υπηρεσιακή ζωή να τους απομένει, αλλά δεν θα μπορούσαν με αυτά να κερδίσουν την ανάθεση μιας γραμμής έναντι ανταγωνιστριών εταιρειών με πιο σύγχρονο στόλο. Έτσι, μεγάλος αριθμός λεωφορείων 10ετίας τότε, κατέληξε σε επαρχιακές πόλεις. Πολλά Leyland Olympian και Titan εξακολουθούν ακόμα και σήμερα όχι μόνο να είναι σε υπηρεσία αλλά πολλές φορές να "βάζουν τα γυαλλιά" όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή σε πολύ νεότερα λεωφορεία.