31-05-2024, 12:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-05-2024, 12:33 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Επειδή έλειπα από Αθήνα, μπήκα για σήμερα πρώτη φορά σε Yutong. Το #29934 που είναι στο Ε14.
Τώρα που είδα 3-4 από κοντά, είμαι σίγουρος ότι είναι άσχημα, ειδικά στο πίσω μέρος. Τα γκρι καθίσματα με τις μπλε γραμμές, μου αρέσουν όμως.
Σε γενικές γραμμές θυμίζει τρόλεϊ, χωρίς τις κεραίες. Έχει καλή επιτάχυνση και ακούγεται σαν τα Neoplan 8 και 9000. Το κακό είναι ότι έχει πολλά "μπλιμπλίκια", όπως όταν ανοίγουν ή κλείνουν οι πόρτες ή όταν είναι πατημένο το Stop, που είναι ενοχλητικά. Οι πόρτες είναι αρκετά αργές, ίσως περισσότερο από τις γκαζιερες Iris.
Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι πολύ ανώτερο από όλα τα παλιά λεωφορεία της ΟΣΥ. Μόνο τα leasing MAN και Citaro είναι καλύτερά του.
Να δούμε πόσο θα κρατήσουν. Δεν νομίζω περισσότερο από τα Renault.
Τώρα που είδα 3-4 από κοντά, είμαι σίγουρος ότι είναι άσχημα, ειδικά στο πίσω μέρος. Τα γκρι καθίσματα με τις μπλε γραμμές, μου αρέσουν όμως.
Σε γενικές γραμμές θυμίζει τρόλεϊ, χωρίς τις κεραίες. Έχει καλή επιτάχυνση και ακούγεται σαν τα Neoplan 8 και 9000. Το κακό είναι ότι έχει πολλά "μπλιμπλίκια", όπως όταν ανοίγουν ή κλείνουν οι πόρτες ή όταν είναι πατημένο το Stop, που είναι ενοχλητικά. Οι πόρτες είναι αρκετά αργές, ίσως περισσότερο από τις γκαζιερες Iris.
Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι πολύ ανώτερο από όλα τα παλιά λεωφορεία της ΟΣΥ. Μόνο τα leasing MAN και Citaro είναι καλύτερά του.
Να δούμε πόσο θα κρατήσουν. Δεν νομίζω περισσότερο από τα Renault.