26-12-2010, 02:25 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-12-2010, 02:33 AM από miltos xania.)
Σωστα το εργοστασιο ετσι τα θεωρει,αλλα το κτεο και οι εδω αρχες ελεγχουν το ποτε δωθηκε η πρωτη αδεια κυκλοφοριας σε καθε οχημα και αναλογως βγαινει η 23ετια..Για παραδειγμα μπορει ενα οχημα να βγηκε απο το εργοστασιο τον 10/1986 και να μπηκε σε κυκλωμα δρομολογιων τον 01/1987..οποτε το θεωρουν του 87 ουσιαστικα οι αρχες.Αυτο εχει γινει σε πολλες περιπτωσεις...Γεγονος επισης ειναι οτι τα πρωτα citaro ειχαν παρουσιασει πιο πολλα προβληματα,ειναι πιο ακριβα και σιγουρα τα Ο405Ν2 μεχρι και τα τελη του 2012 που θα μπορουν να εισαχθουν θα ειναι πιο προτιμητεα..
Επισης παιδια στα αστικα των Χανιων ξεχασα να βαλω και το 110 mercedes CITARO O530G με αρ.κυκλοφοριας ΧΝΡ-9842
(το οποιο ειναι και αυτο που φαινεται στην φωτο πανω αριστερα στο post μου.χαχα)
Επισης παιδια στα αστικα των Χανιων ξεχασα να βαλω και το 110 mercedes CITARO O530G με αρ.κυκλοφοριας ΧΝΡ-9842
(το οποιο ειναι και αυτο που φαινεται στην φωτο πανω αριστερα στο post μου.χαχα)