12-04-2024, 12:49 PM
(11-04-2024, 11:13 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ναι 3/14 οχήματα έχει η Ανθούσα στο 421, φυσικά και θα πρέπει να αλλάξει αμαξοστάσιο. Αν και γενικότερα η μεικτή δρομολόγηση ηλεκτρικών λεωφορείων με κανονικά, πιστεύω θα είναι συχνό φαινόμενο. Αλλά γενικά θα είναι περίοδος αλλαγών τόσο σε αλλαγές αμαξοστασίων, όσο και σε μετακινήσεις οχημάτων.N2 υπάρχουν και στον Βοτανικό. Για την Ανθούσα ήδη ειπώθηκε οτι θα πάρει 10 EV, αποκλειστικά για το Α5 και μετά, θα ξαναδει νεο λεωφορείο μόλις ερθουν οι 100 αρθρωτες γκαζιέρες Iveco.
Αν πάνε Ανθούσα στην θέση των 20 Ν2 πχ, στο Μπραχάμι στην θέση των 60 Ν2 και άλλα 60 στον Πειραιά, θα πρέπει να μετακινηθούν και Iris προς κάπου, αλλιώς θα αποσυρθούν αυτά και όχι τα Ν2
To Μπραχάμι θα διώξει λογικά όλα τα Ν2, δεν ξερω όμως αν θα πάρει ισόποσα EV ή θα μπολιαστεί με ντηζελοκίνητα από αλλού.
Κύρια υποψήφια δρομολόγηση παραμένει η ευθύνη του Α/Σ Βοτανικού, απλά η στάθμευση των EV θα γίνεται και Ραλλη και Αττική (άρα θα πηγαινοέρχονται οδηγοί). Θα μπορούσε να διωξει ισάριθμα leasing diesel για Μπραχάμι κ Ανθούσα