23-02-2024, 04:36 PM
(22-02-2024, 03:59 PM)ecoj Έγραψε: Οι γκαζιέρες του 2005 δεν πήγαν Ανθούσα και κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην Ανατολική Αθήνα και Αττική για πολλά χρόνια?
Nαι, αλλά στην αρχή κυκλοφορούσαν μόνο στα Μεσόγεια, στα τοπικά Χαλανδρίου και Ζηρινείου, που είχαν ομαλές διαδρομές. Όταν ανέλαβε η Ανθούσα προς το 2012 γραμμές του κέντρου (αρχικά Ιλίσια) είδαν ότι δεν τραβάνε στις ανηφόρες και έφεραν για ένα διάστημα τα 9001 - 9007 από τα Λιόσια. Η απόδοσή τους ήταν μέρα με τη νύχτα.
Στην Ανατολική Αθήνα (Ζωγράφου Βύρωνας Καρέας) μπήκαν στην ουσία μετά το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, την ανακατανομή των γραμμών και την παράδοση των τοπικών Μεσογείων και Ζηρινείου στα ΚΤΕΛ. Τότε φάνηκε και η αδυναμία των γκαζιερών του 2005 σε όλο της το μέγεθος .
Ακόμη και το Α/Σ Βοτανικού, όταν πήρε τις γραμμές του Ελληνικού, έβαζε ό,τι χρέπι είχε από Ν1 (αυτά που έδινε στο Θριάσιο).
Κοντολογίς, Ζωγράφου, Βύρωνας έχουν να δουν λεωφορείο της προκοπής πάρα πολλά χρόνια. Η μόνη εξαίρεση το 230 που κυκλοφορεί αποκλειστικά με Solaris και όχι με NEOPLAN.