05-12-2023, 02:55 PM
(05-12-2023, 01:24 PM)Citaro Έγραψε: Σε αντίθεση με τα νέα ηλεκτροκίνητα YTONG, τα οποία σε λίγα χρόνια θα βγούν εκτός (ποιός άραγε έχει προϋπολογίσει το τεράστιο κόστος αντικατάστασης μπαταριών), τα υπάρχοντα τρόλλεϋ, μαζί με το εκτεταμένο δίκτυο εναερίου, είναι πρακτικά αθάνατα.Υπήρχε πρόταση από το σωματείο του ΗΛΠΑΠ για αγορά νέων τρόλεϊ τα οποία θα έχουν και κάποια μπαταρία ώστε να μπορούν να πηγαίνουν και κάποια απόσταση σαν ηλεκτρικά λεωφορεία αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρθηκε κάνεις .Δεν γνωρίζω με τον επόμενο διαγωνισμό για οχήματα αν θα αγοραστούν νέα τρόλεϊ ... Βασικά τα τρόλεϊ έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής άπο τα θερμικά λεωφορεία και θα μπορούσαν να δημιουργηθούν νέες γραμμές και να ενισχυθεί ο ρόλος του ... Η 7 και η 8 γραμμή θα έπρεπε να επανέλθουν ή να δημιουργηθούν και διάφορες γραμμές νέες ... Πχ ΑΤΤΙΚΗ-ΖΑΠΠΕΙΟ-ΖΑΠΠΕΙΟ -ΚΥΨΕΛΗ ως ενίσχυση ή ακόμη και το ΠΑΤΗΣΙΑ ΖΑΠΠΕΙΟ
Τα οχήματα που υπάρχουν σήμερα (τουλάχιστον αυτά του 2004) μπορούν να αναταχθούν όλα και να ξαναβγούν για δρομολόγια για αρκετά χρόνια ακόμη. Αρκεί να υπάρξει η πολιτική βούληση να στελεχωθεί η υπηρεσία ΗΛΠΑΠ και να έρθουν ανταλλακτικά.
Είναι κρίμα, μια υπηρεσία που μέχρι το 2010 αποτελούσε πρότυπο στη συγκοινωνία της Αθήνας, να έχει απαξιωθεί τόσο προκλητικά.