05-12-2023, 01:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-12-2023, 01:29 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(25-11-2023, 03:33 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο σχεδιασμός αναφέρει πως θα σταθμεύουν σε 2 Αμαξοστάσια του πρώην ΗΛΠΑΠ, αλλά θα λειτουργούν από οδηγούς ενός Αμαξοστασίου της πρώην ΕΘΕΛ, σε γραμμές του ίδιου Αμαξοστασίου που θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Αλλά με δεδομένη την μη παροχή επαρκών τεχνικών στοιχείων που είναι απαραίτητη για τον καθορισμό των γραμμών, την διάρκεια των βαρδιών, τον τρόπο αντικατάστασης των οχημάτων για ανεφοδιασμό και πολλά ακόμα, πράγματα ίσως αναθεωρηθούν.
Το δεδομένο είναι πως δεν πρόκειται να γίνει οποιαδήποτε συρρίκνωση του πρώην ΗΛΠΑΠ. Δυστυχώς όμως και καμία ανανέωση...
Σε αντίθεση με τα νέα ηλεκτροκίνητα YTONG, τα οποία σε λίγα χρόνια θα βγούν εκτός (ποιός άραγε έχει προϋπολογίσει το τεράστιο κόστος αντικατάστασης μπαταριών), τα υπάρχοντα τρόλλεϋ, μαζί με το εκτεταμένο δίκτυο εναερίου, είναι πρακτικά αθάνατα.
Τα οχήματα που υπάρχουν σήμερα (τουλάχιστον αυτά του 2004) μπορούν να αναταχθούν όλα και να ξαναβγούν για δρομολόγια για αρκετά χρόνια ακόμη. Αρκεί να υπάρξει η πολιτική βούληση να στελεχωθεί η υπηρεσία ΗΛΠΑΠ και να έρθουν ανταλλακτικά.
Είναι κρίμα, μια υπηρεσία που μέχρι το 2010 αποτελούσε πρότυπο στη συγκοινωνία της Αθήνας, να έχει απαξιωθεί τόσο προκλητικά.