22-11-2023, 08:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-11-2023, 08:11 PM από Aggele. Edited 3 times in total.)
(10-11-2023, 11:56 AM)sgkatsos Έγραψε: Ίσως θα ήταν καλύτερα να δημουργηθεί ένα δίκτυο νυχτερινών γραμμών, που να το αναλάβει ως έργο ένα από τα ΚΤΕΛ.Καλό θα ήταν γνκ να φτιαχτούν νυχτερινές γραμμές πιλοτικά έστω στην αρχή με δρομολόγια ανάλογα τις περιοχές που καλύπτουν αν 30' ή μια ώρα , αλλά σαν δρομολόγια να έχουν τον χαρακτήρα των παλιών κορμών και να μην αφήνουν σε νεκρά σημεία πχ όπως είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ιεράς οδού πχ μια στάση στον Κεραμεικό και μια στον εσταυρωμένο ( όχι απαραίτητα ακολουθώντας τους σταθμούς του μετρό) και να εξυπηρετούν περιοχές με το κέντρο πχ να μπορεί κάποιος από Ομόνοια να πάει Πειραιά ή Περιστέρη. Αντίστοιχα από Σύνταγμα πχ δάφνη και Μπραχάμι από κεντρικούς οδούς αλλά καλό θα ήταν να εξυπηρετούνται και τα προάστια πχ η δυτική Αθήνα με τον Πειραιά πέρα από ένα νυχτερινό 703 πχ Χαϊδάρι Πειραιάς αλλά μέσω δυτικού Πειραιά πχ σύνδεση μέσω ιεράς οδού και μετά μεγάλου Αλεξάνδρου και Ταξιαρχών, Αθήνας και μετά Πειραιά ή Πειραιά με Αθήνα πχ να ξεκινάει από την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως στο Κερατσίνι και να φτάνει κέντρο Ομόνοια. Τυχαία τώρα γιατί είναι και οι περιοχές που χρησιμοποιώ. Γνκ όμως η σημερινή μορφή τους δεν πιστεύω έχει απόλυτο νόημα. Πχ 790 Γλυφάδα Περιστέρι το νόημα είναι φτιάξε μια γραμμή με δύο το πολύ λεωφορεία ανά κατεύθυνση με συγκεκριμένα δρομολόγια και όχι να καλύπτουν το ένα άκρο της Αθήνας με το άλλο και απλά να περνά από το κέντρο της Αθήνας γιατί πχ πλέον το κέντρο είναι άδειο από λεωφορεία κι με αυτά που περνάνε τις λεγόμενες νυχτερινές ώρες αφήνουν αρτηρίες του κέντρου και χρειάζεσαι απόσταση να διανύσεις για να πας σε μια στάση. Καλύτερα είναι δρομολόγια όπως το 11 σαν τρόλλεϋ ως νυχτερινό με λογικές περιοχές που εξυπηρετεί και ας πω ένα δικό μου πχ το 21 παρά το 500 και τα άλλα
Νέες γραμμές, τύπου Ν1, Ν2 κ.ο.κ. με μοναδικό σχεδιασμό, ωράριο 00:30 - 05:30, δικό του χάρτη δικτύου και συχνότητες ανάλογα της επιβατικής κίνησης.
Θα μπορούσε να ξεκινήσει με τις γραμμές 500, 790, Χ14, 11 (από Παγκράτι μόνο), 040 και νέες επηρεασμένες από Α1, Α5, 608, 703 και μία Πειραιάς - Χαιδάρι - Κέντρο Αθήνας, με τρία σημεία ανταπόκρισης, Πειραιά / Σύνταγμα / Ομόνοια.