08-11-2023, 11:24 PM
(08-11-2023, 02:41 PM)Mapapadopoulos Έγραψε: Νυχτερινές… Ένα μεγάλο θέμα που πονάει. Καλοκαίρι φέτος, βρισκόμουν στα νότια προάστια για βραδινή έξοδο και ήθελα να επιστρέψω σπίτι. Αντι να δώσω 30€ σε ταξί, έδωσα 5.40 (μειωμένο), Χ96 για αεροδρόμιο και από εκει Χ95, αποβίβαση σε στάση της Μεσογείων και μετά πόδια για σπίτι. Γιατί; Γιατί δεν υπάρχει σύνδεση των κεντρικών λεωφόρων με λεωφορειακές γραμμες; Ή έστω 3 νυχτερινές που καλύπτουν το μετρό (ΝΜ1, ΝΜ2, ΝΜ3), όπως έχουν πόλεις όπως η Ρώμη, το Βερολίνο, η Βιέννη, η Βουδαπέστη και το Βουκουρεστι; Ας κόψουν τις περιττές όπως το 031, 868 και τις 156.623 παραλλαγές του 314 αν υπάρχει έλλειψη οχημάτων.Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει μια γραμμή τουλάχιστον που να καλύπτει κάθε περιοχή γειτονικά με την Αθήνα ώστε να καλύπτονται και οι μεγάλες λεωφόροι και οι περιοχές να εξυπηρετούνται καλά. Ας πούμε από τις νυχτερινές γραμμές καμία δεν λειτουργεί σωστά εκτός του 040 που είναι ικανοποιητικό. Στο 500 η διαδρομή του είναι μακρινάρι και στα βόρεια πάει άδειο , το 790 ενώ είναι σημαντικότατο , κάνει μια παράκαμψη από Δυρραχίου , Εθν. Οδό και τέρμα στον Αγ. Αντώνιο. Αυτή η διαδρομή ουσιαστικά εξυπηρετεί το τίποτα καθώς ούτε στο κέντρο του Περιστερίου φτάνει , όυτε στο Μπουρνάζι. Το σωστό θα ήταν να πηγαίνει ευθεία στο Μπουρνάζι που είναι πολύ σημαντικό και να στρίβει στον Αγ. Αντώνιο κάνοντας τέρμα στην Ανθούπολη. Τώρα για το Χ14 δεν έχει συχνά δρομολόγια. Και στο 11 υπάρχει πολύς συνωστισμός. Σημαντικές γραμμές που θα μπορούσαν να είναι 24/7 : 049 , 6 , 608 (και πολύ άργησε) , 703 , Α1 (η παραλιακή δεν έχει κανένα) , Α5 . Όλες θα πρέπει να λειτουργούν με συχνότητες τουλάχιστον μισάωρες καλύπτοντας τα κενά που υπάρχουν την νύχτα. Ξέχασα να αναφέρω πως το 790 πρέπει να σπάσει σε 12 και Α3 για να λειτουργεί καλύτερα και να τροποποιηθεί η διαδρομή του 500. Πρέπει να υπάρξει και μία μελέτη κατά πόσο είναι ικανό το μετρό να λειτουργεί 24/7 Παρασκευές και Σάββατα όπως γίνεται σε άλλες πόλεις του εξωτερικού.