Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
#12
Αυτό προωθούν, ίσως με ενιαίο σύστημα αρίθμησης και ισχύ στα ΚΤΕΛ και των καρτών απεριορίστων διαδρομών.

Ίσως μάλιστα αν επιτραπεί στα ΚΤΕΛ να αποβιβάζουν επιβάτες στην αστική περιοχή να μπορούν παράλληλα να επιτελούν ρόλο και γραμμών express αποφορτίζοντας γραμμές της Ε.ΘΕ.Λ.. Αν π.χ. τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που ανεβαίνουν την Λεωφ. Κηφισίας, αν μπορούσαν να αποβιβάζουν επιβάτες κατευθυνόμενα προς Πολυδένδρι, Καπανδρίτι κ.τ.λ. και να επιβιβάζουν κατευθυνόμενα προς Αθήνα, θα αναπλήρωναν το κενό που άφησε η κατάργηση του Ε7, έτσι θα μειωνόταν ο κόσμος που χρησιμοποιεί τα Α7/Β7, με συνέπεια μείωση των καθυστερήσεων που προκαλούνται από τον συνωστισμό στις στάσεις.

Σε μια τέτοια περίπτωση δεν πιστεύω ότι τα ΚΤΕΛ θα "φάνε από την πίττα" της Ε.ΘΕ.Λ., γιατί η ΕΘΕΛ ανέστειλε την λειτουργεία του Ε7 επικαλούμενη χαμηλή επιβατική κίνηση και ότι η συνέχιση λειτουργείας της Ε7 ήταν ασύμφορη. Όμως υπάρχουν επιβάτες στους οποίους χρησίμευε το Ε7, τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ήδη κυκλοφορούν στον ίδιο άξονα και πολλές φορές έχουν κενές θέσεις.

Η μόνη περίπτωση που η Ε.ΘΕ.Λ. πραγματικά θα χάσει από κάτι τέτοιο είναι όταν απεργεί. Τότε το ΚΤΕΛ θα κάνει πάρτι...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης" - από panos81 - 21-12-2010, 10:15 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)