Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(05-07-2023, 08:30 AM)panos1b Έγραψε: Μέρα-Νύχτα είναι. 

Το Κορινθίας όπως πάντα είναι μια χαρά. Κάποια στιγμή είχε καταντήσει να πληρώνετε περίπου ίδια ποσά με το αττικής. Που σημαίνει ότι εκτελούσαν περίπου το ίδιο μεταφορικό έργο ενώ το Αττικης έχει στην σύμβαση τα διπλάσια οχηματοχιλιόμετρα. 

Το θηβων είναι επίσης μια χαρά. Μπορείς να δεις το 724 που είναι και το πιο σημαντικό στην τηλεματική ότι δεν λείπει όχημα. Το πολύ πρωί ειδικά γίνετε και χαμος στο 724. (Επίσης στα οχήματα του ΚΤΕΛ Θηβων επιβίβαση γίνετε κανονικά και από την πρώτη πόρτα).

Για το Εύβοιας δεν έχω ολοκληρωμένα γνώμη. Είναι το μόνο (εκτός αττικης) που έχω μπει σε λεωφορείο στο 721 χωρίς κλιματισμό. Επίσης φαίνεται να έχουν μονιμοποιηθεί τα Citaro στο 543· που δεν είναι κακό πράγμα για το 543 αλλά αυτά από κάπου άλλου λείπουν

Λίγο φροντίδα θέλουν τα οχήματα του Θηβων και του Εύβοιας στο εσωτερικό προς τα πίσω καθίσματα. Γιατί κάποιοι εκφράζονται καλλιτεχνικά στις πλάτες των καθισμάτων (με τις γραμμές που έχουν λογικό)
To KTEΛ Αττικής είναι ο βασικός λόγος που έχει απαξιωθεί η γενική εικόνα των ΚΤΕΛ στη συγκοινωνία της Αθήνας. Ενώ οι περιοχές Θριασίου, Αχαρνών και Ζηρινείου έχουν αισθητά καλύτερη κάλυψη συγκριτικά με την εποχή της ΟΣΥ (ομοίως και το 051/2), εν τούτοις στα Μεσόγεια και στην παραλιακή ζώνη ΒΒΒ , η κατάσταση έχει ξεφύγει προ πολλού. 

Δεν είναι μόνο το ότι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια, αλλά επιπλέον τα οχήματα είναι παντελώς εγκατειλημμένα. Τα ίδια οχήματα ήρθαν με leasing το 2020 στην ΟΣΥ και στα ΚΤΕΛ. Πάνω-κάτω δεκαετίας, από σοβαρούς συγκοινωνιακούς παρόχους της βόρειας Ευρώπης. Στην ΟΣΥ τα έχουν σαν καινούργια, στα ΚΤΕΛ Κορινθίας το ίδιο, ενώ τα ΚΤΕΛ Αττικής τα διέλυσαν. Οι νταλίκες Μονάχου ήταν κόσμημα όταν ήρθαν. Τρια χρόνια μετά, έχουν χαλάσει τα πάντα. Δεν συζητάω κάν το γεγονός ότι δεν έχει ενδιαφερθεί ΚΑΝΕΝΑΣ επί τρία χρόνια να ρυθμίσει τις προμετωπίδες και έχουν καταντήσει τσίρκο με τα χαρτάκια στο παρ-μπρίζ. 

Από τη στιγμή που παίρνουν την ίδια χρηματοδότηση με τα λοιπά ΚΤΕΛ, είναι εντελώς αδικαιολόγητη αυτή η κατάντια. Το κακό είναι ότι δεν μπορούν από τον ΟΑΣΑ να σπάσουν τη σύμβαση, απλούστατα διότι δεν έχουν επαρκή οχήματα για να εξυπηρετήσουν τις γραμμές αυτές. Έστω όμως και με το 171 έγινε μια προσπάθεια να μαζευτεί το χάος.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ - από Citaro - 05-07-2023, 11:01 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)