14-12-2010, 06:41 AM
Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται, σύμφωνα με τον ΟΣΕ, για το τραγικό δυστύχημα του τρένου λίγο πριν το σταθμό του Αχλαδόκαμπου, το βράδυ της Πέμπτης, που στοίχισε τη ζωή ενός 44χρονου ανθρώπου.
Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας του οργανισμού, όπως το παρουσίασε στην “Ελευθερία της Δευτέρας“, ο Χρήστος Ρετσινάς, διευθυντής αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέλος της 3μελούς επιτροπής του ΟΣΕ που διενήργησε την έρευνα για τα αίτια.
«Δεν έφταιγε το ρέιλ μπας. Ηταν άριστα συντηρημένο. Δεν είχε κανένα πρόβημα με κάποιον τροχό του», είπε ο κ. Ρετσινάς και σημείωσε:
«Το καταγραφικό έδειξε ότi το ρέιλ μπας πήγαινε με 101, σ’ ένα σημείο που επιτρέπεται να πηγαίνει με 60. Ούτε ο ίδιος ο μηχανοδηγός δεν κατάλαβε πώς έφυγε. Αν πήγαινε μέχρι 85, δε θα υπήρχε πρόβλημα. Και η γραμμή δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Την επόμενη Παρασκευή θα εκδοθεί το πόρισμα. Τα στοιχεία είναι δεδομένα. Είναι ξεκάθαρο το πράγμα».
Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας του οργανισμού, όπως το παρουσίασε στην “Ελευθερία της Δευτέρας“, ο Χρήστος Ρετσινάς, διευθυντής αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέλος της 3μελούς επιτροπής του ΟΣΕ που διενήργησε την έρευνα για τα αίτια.
«Δεν έφταιγε το ρέιλ μπας. Ηταν άριστα συντηρημένο. Δεν είχε κανένα πρόβημα με κάποιον τροχό του», είπε ο κ. Ρετσινάς και σημείωσε:
«Το καταγραφικό έδειξε ότi το ρέιλ μπας πήγαινε με 101, σ’ ένα σημείο που επιτρέπεται να πηγαίνει με 60. Ούτε ο ίδιος ο μηχανοδηγός δεν κατάλαβε πώς έφυγε. Αν πήγαινε μέχρι 85, δε θα υπήρχε πρόβλημα. Και η γραμμή δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Την επόμενη Παρασκευή θα εκδοθεί το πόρισμα. Τα στοιχεία είναι δεδομένα. Είναι ξεκάθαρο το πράγμα».