25-10-2022, 09:32 PM
(25-10-2022, 11:31 AM)sgkatsos Έγραψε: Μήπως υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της κίνησης προς Πειραιά; Δεν φαίνεται να υπάρχει αλλαγή συρμού στα τελευταία αναρτημένα δρομολόγια της 15.05.2022.Νομίζω πως αυτό δεν είναι προσωρινό αλλά γίνεται τον τελευταίο καιρό. Υπήρχε μονοδρόμηση στο τμήμα Ρέντης-Πειραιάς με μόνο τη μία γραμμή να ΄λειτουργρί και στον Πειραιά η μόνη αποβάθρα που λειτουργούσε είναι η 1η.
Γενικά όλη η Σιδηροδρομική υποδομή και το τροχαίο υλικό είναι σε κατάσταση τραγική. Εγήρει ερωτήματα η αδιαφορία της αρχής έναντι σε όλο το υπόλοιπο επικοινωνιακό πλάνο περί ανάπτυξης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.
Η μόνη εταιρία παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών, Hellenic Train πλέον, έχει ποσοστό παρεχόμενων υπηρεσιών κοντά στο 60%, δηλαδή σε όλη την Ελλάδα 6 στα 10 δρομολόγια εκτελούνται σωστά, τα υπόλοιπα 4 δεν επιτυγχάνουν τα υποσχόμενα.
Μάλιστα στο τρένο που ήμουν την Κυριακή υπέστη βλάβη στο Stadler καπώς έβγενε από Ρέντη και είχε σταματήσει στο κτήριο για να δωθούν κάποια κλειδιά στον μηχανοδηγό. Επίσης είχε μία ελαφριά μυρωδιά πετρελαίου στο εσωτερικό.
Πρέπει να γίνει κάτι με την Hellenic train. Ο σιδηρόδρομος δεν είναι μονο Αθήνα-Θεσσαλονίκη! Είναι και η Πελοπόννησος και η Έδεσσα - Φλώρινα και το αποκομμένο κομμάτι της Αλεξανδρούπολης με 1 μόνο δρομολόγιο την ημέρα. Και δεν είναι μόνο αυτά. Είναι και πάρα πολλά άλλα εγκαταλελειμένα και παραλελημένα μέρη στην Ελλάδα με ελάχιστα δρομολόγια την ημέρα!