18-04-2022, 02:34 PM
Υπάρχει η ανάγκη σύνδεσης του δικτύου του Πειραιά με το νέο αμαξοστάσιο του Ρουφ και το δίκτυο της Αθήνας, ειδικότερα όταν έχει προβλεφθεί η παύση λειτουργίας του αμαξοστασίου στο Νέο Φάληρο.
Στα τελευταία σχέδια του ΗΛΠΑΠ υπήρχαν προτάσεις για γραμμές:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (όπως ακριβώς η 049)
ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ (όπως το 049 μέχρι την διαστάυρωση με την Φλέμινγκ, μετά όπως το 16)
με την δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες αφετηρίες του τότε ΗΛΠΑΠ όπως το Ζάππειο ή το Μουσείο το οποία είχαν αξιολογηθεί για μεταφορά/συνεργασία με τον ΕΘΕΛ αλλά τώρα δεν περιλαμβάνονται σε κάποια στρατηγική.
Προσωπικά οι δύο παραπάνω γραμμές θα ήταν χρήσιμες αν και συγκριτικά με το 049 σε μη αιχμή θα είχαν χαμηλότερη ταχύτητα.
Στα τελευταία σχέδια του ΗΛΠΑΠ υπήρχαν προτάσεις για γραμμές:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (όπως ακριβώς η 049)
ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ (όπως το 049 μέχρι την διαστάυρωση με την Φλέμινγκ, μετά όπως το 16)
με την δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες αφετηρίες του τότε ΗΛΠΑΠ όπως το Ζάππειο ή το Μουσείο το οποία είχαν αξιολογηθεί για μεταφορά/συνεργασία με τον ΕΘΕΛ αλλά τώρα δεν περιλαμβάνονται σε κάποια στρατηγική.
Προσωπικά οι δύο παραπάνω γραμμές θα ήταν χρήσιμες αν και συγκριτικά με το 049 σε μη αιχμή θα είχαν χαμηλότερη ταχύτητα.