09-12-2010, 01:09 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-12-2010, 01:11 AM από ELBO O405GN.)
Ώρες είναι τώρα να μας πει το Αιτωλ/νίας (να σημειωθεί ότι είναι προνομιακό ως πρός την έλλειψη ανταγωνιστικής μεταφοράς στο νομό) ότι μπαίνει μέσα. Και άντε κόβουν δρομολόγια, δεν σώνεται έτσι η κατάσταση. Μπορούν να γίνουν και άλλες ενέργειες όπως π.χ.: 1) Αντικατάσταση λεωφορείων με μικρότερα για άγονες ή ορεινές γραμμές, 2) Αναδιάρθρωση δρομολογίων και υπηρεσιών (π.χ. δρομολόγια ανταπόκρισης με τα αεροπλάνα στα Ιωάννινα, ανταποκρίσεις με δρομολόγια του ΟΣΕ από Κόρινθο ή Κιάτο)
3) Αναβάθμιση υπηρεσιών. Η γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Αθήνα που παρουσιάζει και τη μεγαλύτερη κίνηση, θα μπορούσε να έχει μερικά δρομολόγια ΕΧPRESS με ορισμένες παρεχόμενες ανέσεις όπως π.χ. καθίσματα με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, τουαλέτα, τηλεόραση κλπ. έστω και με ελαφρώς ακριβότερο εισιτήριο.
Επίσης (κάτι που αφορά όλα τα ΚΤΕΛ), πρέπει να επιδιωχθούν συνεργασίες-κοινοπραξίες με ΚΤΕΛ όμορων νομών για να υπάρξει μείωση στα γενικότερα κόστη.
3) Αναβάθμιση υπηρεσιών. Η γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Αθήνα που παρουσιάζει και τη μεγαλύτερη κίνηση, θα μπορούσε να έχει μερικά δρομολόγια ΕΧPRESS με ορισμένες παρεχόμενες ανέσεις όπως π.χ. καθίσματα με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, τουαλέτα, τηλεόραση κλπ. έστω και με ελαφρώς ακριβότερο εισιτήριο.
Επίσης (κάτι που αφορά όλα τα ΚΤΕΛ), πρέπει να επιδιωχθούν συνεργασίες-κοινοπραξίες με ΚΤΕΛ όμορων νομών για να υπάρξει μείωση στα γενικότερα κόστη.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.