Όντως είναι απαράδεκτη η 20λεπτη συχνότητα στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου, χώρια που αν αναρτήσουν αυτούς τους πίνακες δρομολογίων όπως είναι, πολύς κόσμος θα μπερδεύεται. Είναι πολύπλοκοι.
Η μείωση της συχνότητας στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου προφανώς οφείλεται στο ότι θα πρέπει να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε ηλεκτροκινούμενα τρένα χωρίς να αυξηθούν αυτά.
Οπότε, αφού δεν επαρκεί το τροχαίο υλικό, τι στην οργή ενεργοποιούν την ηλεκτροκίνηση προς Κιάτο; Για μόστρα; Ας τα αφήναν όπως είναι. Τον κόσμο δεν τον νοιάζει αν το τρένο κινείται με ηλεκτρισμό ή πετρέλαιο. Θα προτιμήσει πετρελαιοκίνητο τρένο, ακόμα κι ατμοκίνητο άμα λάχει, προκειμένου να μην έχει στριμωξίδι.
Αν θέλουν ντε και καλά ηλεκτροκίνηση, να κάνουν απευθείας δρομολόγιο Αεροδρομίου - Κιάτου με ηλεκτροκίνητη μηχανή και συρόμενα βαγόνια, που να μπορεί να έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν του Desiro.
Το μόνο θετικό είναι το ότι οι κάτοικοι Θριασείου/Ασπροπύργου και Μαγούλας θα έχουν συχνότερα δρομολόγια (2 την ώρα αντί 1) προς τα ανατολικά. Όσο για την εναρξη λειτουργείας του Σ.Κ.Α., θα ήταν θετική μόνο αν λειτουργούσαν και οι πλατφόρμες στην γραμμή Πειραιά - Θεσσαλονίκης και ίσχυαν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών τουλάχιστον ως εκεί (αν και κανονικά θα έπρεπε να ισχύουν μέχρι Άγιο Στέφανο), έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα ανταπόκρισης και των τρένων από/προς Χαλκίδα, Οινόη και Στυλίδα με αυτά του άξονα Αεροδρομίου - Κιάτου.
Η μείωση της συχνότητας στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου προφανώς οφείλεται στο ότι θα πρέπει να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε ηλεκτροκινούμενα τρένα χωρίς να αυξηθούν αυτά.
Οπότε, αφού δεν επαρκεί το τροχαίο υλικό, τι στην οργή ενεργοποιούν την ηλεκτροκίνηση προς Κιάτο; Για μόστρα; Ας τα αφήναν όπως είναι. Τον κόσμο δεν τον νοιάζει αν το τρένο κινείται με ηλεκτρισμό ή πετρέλαιο. Θα προτιμήσει πετρελαιοκίνητο τρένο, ακόμα κι ατμοκίνητο άμα λάχει, προκειμένου να μην έχει στριμωξίδι.
Αν θέλουν ντε και καλά ηλεκτροκίνηση, να κάνουν απευθείας δρομολόγιο Αεροδρομίου - Κιάτου με ηλεκτροκίνητη μηχανή και συρόμενα βαγόνια, που να μπορεί να έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν του Desiro.
Το μόνο θετικό είναι το ότι οι κάτοικοι Θριασείου/Ασπροπύργου και Μαγούλας θα έχουν συχνότερα δρομολόγια (2 την ώρα αντί 1) προς τα ανατολικά. Όσο για την εναρξη λειτουργείας του Σ.Κ.Α., θα ήταν θετική μόνο αν λειτουργούσαν και οι πλατφόρμες στην γραμμή Πειραιά - Θεσσαλονίκης και ίσχυαν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών τουλάχιστον ως εκεί (αν και κανονικά θα έπρεπε να ισχύουν μέχρι Άγιο Στέφανο), έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα ανταπόκρισης και των τρένων από/προς Χαλκίδα, Οινόη και Στυλίδα με αυτά του άξονα Αεροδρομίου - Κιάτου.