21-02-2022, 12:46 PM
Όπως ήταν αναμενόμενο αυξήθηκαν πάρα πολύ τα δρομολόγια των αστικών Κτελ. Μερικές γραμμές με παραπάνω οχήματα (σε ώρες αιχμής) είναι οι παρακάτω:
504 (ΚΑΘ από 5 σε 6, ΣΑΒ από 3 σε 4, ΚΎΡ από 2 ΣΕ 3)
740 (ΚΑΘ από 4 σε 5)
724/725/726 (ΚΑΘ από 5 σε 6, ΣΑΒ από 3 σε 4, ΚΥΡ από 2 σε 3)
308 (ΚΑΘ από 7 σε 8, ΣΑΒ από 5 σε 6)
314 (ΚΑΘ από 4 σε 5, ΣΑΒ από 3 σε 4)
735 (ΣΑΒ από 2 σε 3)
Σίγουρα υπάρχουν και όλες όπως το 319, Τοπικά Ζηρινείου που αναφέρθηκαν κλπ.
Το θέμα είναι αν θα αντέξουν τα οχήματα χωρίς βλάβες ώστε να βγαίνει το πρόγραμμα. Ειδικά το Αττικής που τα προβλήματα του είναι γνωστά. Το ίδιο και της Χαλκίδας.
Και φοβάμαι μην προκύψει θέμα και με το Θήβας τώρα που δρομολογεί 12 οχήματα ταυτόχρονα, ενω έχει μόλις 13.
Επίσης έχουμε εικόνα τα LE του 740 που δρομολογήθηκαν; γιατί μέχρι τώρα η Κόρινθος μπορούσε να βγάζει 3πορτα ή έστω 2πορτα με μεγάλους χώρους, όμως τώρα πρέπει να δρομολογεί τα πάντα
504 (ΚΑΘ από 5 σε 6, ΣΑΒ από 3 σε 4, ΚΎΡ από 2 ΣΕ 3)
740 (ΚΑΘ από 4 σε 5)
724/725/726 (ΚΑΘ από 5 σε 6, ΣΑΒ από 3 σε 4, ΚΥΡ από 2 σε 3)
308 (ΚΑΘ από 7 σε 8, ΣΑΒ από 5 σε 6)
314 (ΚΑΘ από 4 σε 5, ΣΑΒ από 3 σε 4)
735 (ΣΑΒ από 2 σε 3)
Σίγουρα υπάρχουν και όλες όπως το 319, Τοπικά Ζηρινείου που αναφέρθηκαν κλπ.
Το θέμα είναι αν θα αντέξουν τα οχήματα χωρίς βλάβες ώστε να βγαίνει το πρόγραμμα. Ειδικά το Αττικής που τα προβλήματα του είναι γνωστά. Το ίδιο και της Χαλκίδας.
Και φοβάμαι μην προκύψει θέμα και με το Θήβας τώρα που δρομολογεί 12 οχήματα ταυτόχρονα, ενω έχει μόλις 13.
Επίσης έχουμε εικόνα τα LE του 740 που δρομολογήθηκαν; γιατί μέχρι τώρα η Κόρινθος μπορούσε να βγάζει 3πορτα ή έστω 2πορτα με μεγάλους χώρους, όμως τώρα πρέπει να δρομολογεί τα πάντα