19-02-2022, 09:06 AM
(19-02-2022, 12:39 AM)MrVanHool Έγραψε: Η σύμβαση έλεγε 21, αλλά τα καταρτισμενα δρομολόγια έβγαιναν με 20, οπότε το πρόγραμμα δρομολόγησης τότε, το έβγαλαν με 20.Λύθηκαν πλήρως και οι δυο απορίες.
Φυσικά, μετά την εκτεταμένη επέμβαση που κάναμε από κοινού με το Τμήμα Δρομολόγησης του Οργανισμού για να υπάρχουν αναχωρήσεις ανά 5' σχεδόν πάντα από την Αφετηρία, τόνισα ότι πρέπει να προστεθεί και το 21ο όχημα, καθώς είναι τεράστιο το φορτίο των Τ.ΖΗΡ πια. Έτσι, τα Σάββατα προστέθηκαν 2 οχήματα και την Κυριακή άλλο 1.
Στις γραμμές που αραιώνουν είναι το 866, που από Δευτέρα θα έχει 6 οχήματα. Άρα 5 740 και 1 749 κάνουν 6 866. Και η Αττική που χάνει 7 οχήματα 866, παίρνει 5 740, 1 314 και 1 319. Το θέμα είναι τι θα καταφέρνει να επανδρώνει όταν ήδη υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας οχημάτων, πόσο μάλλον τώρα που δεν σχολανε οχήματα νωρίς, για να πάνε να κλείσουν άλλες τρύπες..
Σε ευχαριστώ!