02-01-2022, 01:28 AM
(02-01-2022, 12:41 AM)ecoj Έγραψε: Το ξέρω ότι το είχες πει πρώτος αλλά είναι αλήθεια ότι μέσα στο 2021 αποσύρονταν συνεχώς Ν1. Δηλαδή τα Ν1 που έχουν μείνει είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με αυτά που ήταν στην αρχή του 2021 με αρκετά να κόπηκαν τον Απρίλιο και άλλα τον Μαίο, το καλοκαίρι, το Σεπτέμβριο κλπ. Το πρώτο που κόπηκε μέσα στο 2021 πρέπει να ήταν το #222 στις 1/1 και τα τελευταία μάλλον τέλη Νοεμβρίου (#106, #128 κλπ). Θα δείξει βέβαια πόσα και πόσο θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν μιας και σήμερα μόνο 1-2 πρέπει να ήταν έξω αλλά θα φανεί καλύτερα όταν αρχίσουν καθημερινές.Τα Ν1 αποσύρονται σταδιακά εδώ και μια δεκαετία. Ωστόσο ακόμα και μετά την υποτιθέμενη οριστική τους απόσυρση στο δρόμο είναι 69/300, not bad ειδικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι υπόλοιποι τύποι της γενιάς τους έφυγαν από την κυκλοφορία πριν την ώρα τους καλά καλά όντας ακόμη αξιόμαχα οχήματα. Από εκεί και πέρα είναι αυτονόητο ότι οτιδήποτε βγάζει την παραμικρή βλάβη φεύγει από την κίνηση, καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να αγοραστεί ούτε μία βίδα για αυτοκίνητα που έχει καλέσει ο σκραπατζής την κλάση τους εδώ και χρόνια. Από αυτό όμως μέχρι το υποτιθέμενο "τέλος" τους από ορισμένους εντός του 2021 υπάρχει μεγάλη απόσταση - εσύ αν μη τι άλλο το καταλαβαίνεις πιστεύω... Όπως και να 'χει 2023 δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ανεξαρτήτως εξελίξεων αναφορικά με το τροχαίο υλικό της ΟΣΥ, μέσα στην χρονιά θα φύγει και το τελευταίο. Ήδη η κατάσταση τους είναι επιεικώς απερίγραπτη...