Μιας και πλέον βγήκαν τα δρομολόγια, ας πω κι εγώ την γνώμη μου.
Διαφωνώ με την διατήρηση του Β9 στην θέση του Α9. Απ΄οτι βλέπω στα στη σελίδα του ΟΑΣΑ, έχει χαθεί ένα περίπου δρομολόγιο την ώρα στο Μεταμόρφωση-Κέντρο. Επίσης, η συχνότητα του νέου Β9 τα πρ μου φαίνεται ανεπαρκής, συνέχεια τα πρωινά δρομολόγια τα βλέπω γεμάτα. Ας μην μιλήσω για τις Κυριακές, από εκεί που αθροιστικά τα Α9/Β9 είχαν δρομολόγια ανά 15'-20', πήγαμε πλέον στα 25'...
Βελτίωση υπάρχει μόνο στο Μεταμόρφωση-Κηφισιά. Το 542 αν έχω καταλάβει καλά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις βιομηχανίες της περιοχής.
Μου κάνει εντύπωση που το 723 δεν το κατέβασαν ως τον σταθμό του προαστιακού και το κράτησαν ως την πλατεία στα Λιόσια.
Ειδικά τις Κυριακές πάντως πρέπει να γίνει κάτι με μετρό/ΗΣΑΠ γιατί χάνεται πολύς χρόνος στις μετεπιβιβάσεις.
Οι υπόλοιπες αλλαγές μου φαίνονται σωστές.
Διαφωνώ με την διατήρηση του Β9 στην θέση του Α9. Απ΄οτι βλέπω στα στη σελίδα του ΟΑΣΑ, έχει χαθεί ένα περίπου δρομολόγιο την ώρα στο Μεταμόρφωση-Κέντρο. Επίσης, η συχνότητα του νέου Β9 τα πρ μου φαίνεται ανεπαρκής, συνέχεια τα πρωινά δρομολόγια τα βλέπω γεμάτα. Ας μην μιλήσω για τις Κυριακές, από εκεί που αθροιστικά τα Α9/Β9 είχαν δρομολόγια ανά 15'-20', πήγαμε πλέον στα 25'...
Βελτίωση υπάρχει μόνο στο Μεταμόρφωση-Κηφισιά. Το 542 αν έχω καταλάβει καλά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις βιομηχανίες της περιοχής.
Μου κάνει εντύπωση που το 723 δεν το κατέβασαν ως τον σταθμό του προαστιακού και το κράτησαν ως την πλατεία στα Λιόσια.
Ειδικά τις Κυριακές πάντως πρέπει να γίνει κάτι με μετρό/ΗΣΑΠ γιατί χάνεται πολύς χρόνος στις μετεπιβιβάσεις.
Οι υπόλοιπες αλλαγές μου φαίνονται σωστές.
