Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ
#16
(02-11-2021, 11:55 AM)abc Έγραψε: Νομίζω ότι τελικά δεν λες κάτι διαφορετικό από αυτά που έγραψα.
Επέτρεψε μου μόνο μία διόρθωση. Το PVR δεν αλλάζει όταν αλλάξουμε τύπο οχήματος (εκτός εάν έχει άλλη χωρητικότητα επιβατών) διότι PVR σημαίνει Peak Vehicle Requirement. Δηλαδή θα πρέπει να αλλάξει η συχνότητα ή το μήκος της διαδρομής για να απαιτηθούν περισσότερα οχήματα.
Λέω πολλά πράγματα διαφορετικά... Γι' αυτό να τα ξαναπούμε άλλη μια φορά σχετικά με τις παρατηρήσεις σου. 

1. Η αυτονομία ενός οχήματος έχει να κάνει με το τύπο των μπαταριών και τον αριθμό των στοιχείων με τον οποίο είναι εξοπλισμένο. Σε ένα όχημα με μεγάλη αυτονομία δεν υπάρχει λόγος να φορτίζει στο δρόμο ή στα τέρματα, το κόστος των σταθμών φόρτισης εκτός αμαξοστασίων υπολογίζεται στο κόστος λειτουργίας και στην περίπτωση των οχημάτων που κυκλοφορούν στο Λονδίνο κρίνεται ασύμφορο. Στην ευρωπαϊκή αγορά υπάρχει 12μετρο λεωφορείο το οποίο έχει (θεωρητική, γιατί υπολογίζεται όπως η μέση κατανάλωση των αυτοκινήτων, σε κλινικές συνθήκες) αυτονομία που αγγίζει τα 450 χιλιόμετρα (και αποκλείεται με τα τωρινά δεδομένα από τον φωτογραφικό διαγωνισμό του Υπουργείου Μεταφορών). Ποιος ο λόγος να το φορτίσεις στην αφετηρία όταν βγάζει εύκολα δύο βάρδιες;

2. Για το PVR και το TVR τώρα... Η TfL το ορίζει και αναγράφεται στην σύμβαση του εκάστοτε operator για την κάθε γραμμή. Το PVR σαφώς και αλλάζει όταν αλλάζει τόσο η μεταφορική ικανότητα (που στα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι ο κανόνας λόγω μεγαλύτερο απόβαρου), όσο και όταν αλλάζουν άλλοι παράμετροι όπως ο χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου ή η συχνότητα διέλευσης. Το TVR δεν είναι τίποτα άλλο παρά το PVR συν τις απαιτούμενες εφεδρείες (T=Total) όπως απαιτούνται από την TfL. Ο εκάστοτε operator μπορεί να έχει ακόμα περισσότερα οχήματα διαθέσιμα από το TVR το οποίο είναι ο αριθμός των οχημάτων που οφείλει να δείξει ότι έχει διαθέσιμα τόσο σε κυκλοφορία όσο και σε εφεδρεία σε ενδεχόμενο έλεγχο, ή και λιγότερα αν τα spares χρησιμοποιούνται σε περισσότερες της μίας γραμμές.

3. Η αντικατάσταση των μπαταριών ενός ηλεκτρικού λεωφορείου είναι μια διαδικασία που εμπίπτει στο mid-life refurbishment. Έτσι κι αλλιώς και το θερμικό περνάει εκεί εκτεταμένο overhaul στα μηχανικά του μέρη με κόστος ανάλογο ενώ παράλληλα οι απαιτήσεις συντήρησης καθ' όλη τη χρήση ενός ηλεκτρικού λεωφορείου είναι μηδαμινές - χώρια το κατά πολύ μεγαλύτερο life span.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ - από garvanitis - 02-11-2021, 01:39 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)