02-11-2021, 12:05 AM
(01-11-2021, 08:57 PM)abc Έγραψε: Δηλαδή τα 《στελέχη》 σου έχουν πει ότι τα νέα λεωφορεία παραγγέλνονται με εξοπλισμό για φόρτιση στις αφετηρίας και ότι το TVR των γραμμών που έχουν μετατραπεί είναι αντίστοιχο των θερμικών;Όχι, δεν παραγγέλνονται με εξοπλισμό για φόρτιση γιατί δεν τον χρειάζονται. Τόσο το TVR όσο και το PVR είναι αυξημένα για μια σειρά από λόγους που θέλουν μεγάλη ανάλυση, πολύ επιγραμματικά το συχνότερο πρόβλημα που έχουν τα BYD (αλλά και τα Yutong παρόλο που δεν κυκλοφορούν τέτοια στο Λονδίνο) είναι ότι αν παρουσιαστεί (και συμβαίνει συχνά) κάποιο πρόβλημα σε κάποιο στοιχείο (μπαταρία) νεκρώνει το όχημα και μένει επί τόπου.
Η πηγή μου είναι το https://tangytango.proboards.com/ Ποια είναι η δικιά σου;
Η πηγή μου εμένα δεν είναι το λονδρέζικο λεοφορεία.γρ παρόλο που το παρακολουθώ περιοδικά. Η πληροφόρηση μου προέρχεται απευθείας από στελέχη των τοπικών operators με τους οποίους έχω άμεση επικοινωνία. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά:
P. B. Commercial Manager, Arriva London
J. T. Managing Director, Go-Ahead London
P. L. Regional Director, London & Wales, Stagecoach Group
(πλήρη στοιχεία, τρόποι επικοινωνίας, ακόμα και συστάσεις στη διάθεση σου με pm εφόσον μου κάνεις γνωστά τα αντίστοιχα δικά σου)