31-10-2021, 03:41 PM
(31-10-2021, 02:19 PM)garvanitis Έγραψε: Τα "νέα" μοντέλα είναι επανασχεδιασμοί των παλιών και ο λόγος ύπαρξης τους από μερίδα κατασκευαστών είναι απλά να υπάρχουν στην αγορά (κάτι Trolza, BKM και λοιπά ανατολικά δεν απευθύνονται σε δυτικές αγορές). Οι πωλήσεις τους είναι από μηδαμινές ως μηδενικές.Όταν δουλεύουν κατσαρή βαρδυα δουλεύουν κοντά στις 20 ώρες (στο λέω διότι είμαι εκεί ) ,όσον αφορά τους χρόνους φόρτισης ένα 20 Λέπτο νομίζω στο οχτάωρο που περισσεύει συνήθως καθαρό πιστεύεις θα κάνει την διαφορά στο φορτισμα?
Από εκεί και πέρα κανένα λεωφορείο είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό δεν δουλεύει 20 ώρες σερί και δεν έχει και λόγο να το κάνει. Χώρια που η φόρτιση τους στα τέρματα ή και σε ενδιάμεσα σημεία της διαδρομής είναι εφικτή με ελάχιστο κόστος σε χρόνο. Ωστόσο να ξέρεις ότι υπάρχει λεωφορείο το οποίο ξεκίνησε πλήρως φορτισμένο από Βόλο για Θεσσαλονίκη όπου και δούλεψε όλη την ημέρα σε κυκλικό δρομολόγιο στο κέντρο της πόλης μέχρι τις 10 το βράδυ. Στο τέλος της ημέρας οι μπαταρίες του ήταν στο 24%.
