25-11-2010, 02:49 PM
Σε γενικες γραμμες μπορω να συμφωνησω με οσα βλεπω στην παραπανω δημοσιευση.
Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.
Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. Οι φοιτητες ειναι οι πρωτοι που θα χρησιμοποιησουν τα ΜΜΜ αν αυτα τους βολεψουν και σε αυτη την κατευθυνση πρεπει να κινηθουν τα νυκτερινα δρομολογια.
Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.
Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.
Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. Οι φοιτητες ειναι οι πρωτοι που θα χρησιμοποιησουν τα ΜΜΜ αν αυτα τους βολεψουν και σε αυτη την κατευθυνση πρεπει να κινηθουν τα νυκτερινα δρομολογια.
Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.
