23-04-2021, 06:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-04-2021, 06:16 PM από garvanitis. Edited 1 time in total.)
(23-04-2021, 05:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αυτονόητο είναι ότι θα φύγουν οχήματα που έβγαλαν μια μικροβλάβη. Η διαφορά είναι ότι πριν τα leasing την επόμενη, την μεθεπόμενη μέρα θα ήταν στο δρόμο. Το ότι κόβονται Ν1 σταδιακά εδώ και 2 χρόνια είναι τουλάχιστον ανακριβές. Για παράδειγμα χαρακτηριστικά το πρώην 108 νυν 108 είχε βγει εκτός από τον Ιούνιο του 2018 επί Ελληνικού και επανήλθε στα τέλη Μαιου του 2020 από τον Βοτανικό για να πάει Ανθούσα και να ξαναδρομολογηθεί μετά από 2 χρόνια. Και φυσικά υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα αυτοκινήτων που αυτά τα 2 χρόνια έμειναν μέσα για μήνες και τα ξαναέβγαλαν έξω. Από το καλοκαίρι του 20 άρχισαν να μην ασχολούνται σε περίπτωση βαριάς βλάβης σε Ν1. Τρελοί δεν είναι να κόψουν μονομιάς λειτουργικά αμάξια με 41 οχήματα που έχουν έρθει προς το παρόν και με τη "συνέπεια" που υπάρχει από τους αναδόχους κανείς δεν αποκλείει να έχει μπει 2022 και αμάξια ακόμα να έρχονται... Η ουσία είναι ότι τα leasing κάνουν ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στόλου κυρίως στα Ν1 και μια αναπλήρωση στα κομμένα οχήματα από τους υπόλοιπους τύπους.Και πριν και μετά το leasing το ίδιο κριτήριο υπήρχε για την απόσυρση των (κακά τα ψέματα) "τελειωμένων από καιρό" λεωφορείων... Το κόστος επισκευής... Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 την τελευταία διετία είναι προφανέστατη σε όποιον παρακολουθεί στοιχειωδώς τι βρίσκεται στο δρόμο ακόμα και αν δεν έχει πρόσβαση σε πιο επίσημες πηγές ή/και δεν γνωρίζει τα σημεία που "πονάνε" τα συγκεκριμένα οχήματα. Το 108 όχι απλά δεν είναι χαρακτηριστικό, δεν είναι καν παράδειγμα - υπό συνθήκες θα το έλεγες και την εξαίρεση του κανόνα... Ήταν προς επισκευή για ασήμαντου κόστους βλάβη (απαιτούσε ελάχιστες εργατώρες και ξήλωμα του ανταλλακτικού από κάποιο ήδη κομμένο). Στην κάθε περίπτωση σήμερα θα διαγραφόταν άμεσα, πέρσι χρειαζόταν οτιδήποτε μπορεί έστω να τσουλήσει στο δρόμο.
Για τα 1800+ οχήματα που χωράνε στα Α/Σ της Ο.ΣΥ. περιμένω να ακούσω κατανομή ανά Α/Σ... Μόνο με στόλο 1800 midi χωράνε και μάλλον αγνοείς ότι 3 από τα 6 Α/Σ της Ο.ΣΥ. έχουν "μικρύνει" τα τελευταία χρονια..
Πάμε παρακάτω... Τα λεωφορεία δεν αποσύρονται ποτέ "μονομιάς" (στους σοβαρούς operators τουλάχιστον, στην ΟΣΥ έχουμε δει να κόβει έτσι ακριβώς λειτουργικά λεωφορεία). Τα εναπομείναντα Ν1 θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για όσο έχουν δικαίωμα ή για όσο αντέξουν, εργασία πέραν της προληπτικής συντήρησης και δαπάνη για ανταλλακτικά τέρμα.
Οι ανάδοχοι παραδίδουν τα οχήματα ακριβώς στα χρονοδιαγράμματα που προβλέπει η σύμβαση... Ούτε νωρίτερα (παρόλο που θα το ήθελαν - χώρο τους πιάνουν στις εγκαταστάσεις τους), ούτε αργότερα. Μεγάλο μέρος των οχημάτων βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα είναι στο δρόμο να έρθουν. Απόλυτη συνέπεια λοιπόν και στις παραδόσεις... Άρα να περιμένεις για πολύ καιρό τα Ν1 να δουλεύουν παράλληλα με τα leasing...
Επειδή ακριβώς γνωρίζω τόσο για τα αμαξοστάσια που "μίκρυναν" όσο και για αυτό που λείπει δεν γράφω για 2500+. Αν δεν μπορούν να τα διαχειριστούν και να βολέψουν τα οχήματα τους εκεί στην ΟΣΥ ας ρωτήσουν αυτούς που ξέρουν και μπορούν. Και αν δεν τους κάνουν οι "κακοί ιδιώτες" ας ρωτήσουν τον "αδερφό κρατικό" ΟΑΣΘ που εκεί που δεν μπορούσε να διαχειριστεί σε χώρους 620 λεωφορεία στις εγκαταστάσεις του τώρα μπορεί μια χαρά να βολεύει 850+.